نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

پیراهن شماره یک راه آهن برای طالب لو

زمانی که ناصر حجازی به رحمت خدا رفت وحید طالب‌لو اعلام کرد هرگز شماره یک را نخواهـد پوشید‌ اما امسال او شماره یک راه‌آهن است.

بقیه در ادامه مطلب . . .

                                                                                                                           

  او در همیـن خصوص می‌گوید: «من به خاطر دل خودم آن تصمیم را گرفتم و هیچ منتی نیست. در این 2، 3 سال هم همان‌طور که دیدید هیچ وقت پیراهن شماره یک را نپوشیدم اما به اعتقاد همسرم شماره 30 برای من خوش‌یمن نبوده و در این2، 3 سال اخیر سختی‌های زیادی متحمل شدم، او از من خواست شماره پیراهن یک را بپوشم اما من این مسئله را قبول نکردم. پس از این موضوع خودش با همسر ناصر حجـازی تماس گرفت و در مــورد این موضـــوع صحبت کرد.

همســر ناصر حجـازی هم بسیار لطــف و محبت داشتند و به من گفتند برای یادآوری نام ناصر حجازی این کار را انجام دهم. من هم با توجه به اجازه‌ای که خانواده حجازی دادند شماره یک را می‌پوشم، امیدوارم لیاقت این پیراهن را داشته باشم. این شماره بر تن بازیکنان بزرگی چون احمدرضا عابدزاده و ناصر حجازی و خیلی از دروازه‌بانان‌های بزرگ فوتبالمان بوده است. امیدوارم بتوانم دل مردم را شاد کنم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد