نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

اخبار تیم ملی والیبال ایران-نادی به تیم ملی والیبال برمی گردد

                                                                                                                                 http://www.damashsc.com/fa/images/stories/pic/1389-6-6/nadi%203.JPG


هنوز هم نمی‌دانم چرا؟ همیشه برای خودم سؤال بود. با اینکه همیشه سعی می‌کردم با همه در داخل و خارج از زمین تعامل خوبی داشته باشم. حالا می‌خواهم با نمایش توانایی‌هایم ثابت کنم ولاسکو مرا به ناحق از تیم‌ملی حذف کرد.





متن کامل در ادامه مطلب .  .  . 


 

 کاپیتان اسبق تیم‌ملی والیبال که امیدوار بود برای لیگ جهانی 2014 به ترکیب تیم‌ملی اضافه شود اما با بدشانسی و به خاطر مصدومیت باز بیرون ماند. او از چهارشنبه اما با شروع اردوی تیم‌ملی برای مسابقه‌های جهانی به جمع بازیکنان برمی‌گردد. برگشتی با شادی زیاد.

نادی می‌گوید: «آن‌طور که من از تیم‌ملی رفتم، معلوم است حالا که برمی‌گردم، باید خیلی خوشحال باشم. نمی‌توانم خوشحالی‌ام را مخفی کنم.» نادی تقویت دفاع روی تور را دلیل دعوت به اردو می‌داند: «تیم‌ملی والیبال ایران می‌تواند در دفاع روی تور خیلی بهتر از این کار کند. فکر می‌کنم کواچ سرمربی تیم هم به همین خاطر مرا دعوت کرد. او با من صحبت کرد و گفت تو را می‌شناسم و دوست دارم سرحال به تیم‌ملی برگردی. به نظر خودم هم می‌توانم بازیکن خوبی برای تیم‌ملی باشم. به خاطر همین صبر کردم تا دعوتم رسمی و رسانه‌ای شود.» سرعتی‌زن تیم‌ملی، مصدومیت در لیگ را بدشانسی می‌داند: «متأسفانه بدشانسی زمانی اتفاق افتاد که 20 روز قبل از پایان لیگ مصدوم شدم.

البته آن‌موقع نگاهم به باشگاهم بود که در نبودم لطمه دید و به حقش نرسید. به‌ هر‌ حال من با اتفاقی که ممکن است برای هرکس بیفتد، کنار آمدم.» کاپیتان سابق تیم‌ملی خودش می‌داند برای حضور در ترکیب 12 نفره تیم‌ملی کار راحتی ندارد: «رقابت در اردو همیشگی است. اصل ورزش بر رقابت است. حتی هشت سال پیش هم سرعتی‌زن‌ها بیشتر از بازیکنان بقیه پست‌ها به اردو دعوت می‌شدند. از طرفی رقابت همیشه باعث پیشرفت می‌شود. همه بچه‌های سرعتی‌زن جزو خوب‌های ایران هستند. من هم سعی می‌کنم شایستگی‌ام را در اردو نشان دهم. به مربی هم به خاطر انتخابش احترام می‌گذارم و نشان می‌دهم که انتخاب من اشتباه نبوده و ثابت می‌کنم که شایسته این انتخاب بودم.»

نادی، ایمان دارد که می‌تواند پایش را در تیم‌ملی ثابت کند: «اگر مطمئن نبودم در ترکیب اصلی قرار می‌گیرم، به اردو نمی‌رفتم. شک نکنید می‌توانم جایم را بگیرم. من با این هدف به اردو می‌روم که برای تیم‌ملی بازی کنم. حالا فقط می‌خواهم بازی کنم و به حاشیه‌ها کاری ندارم. درباره کاپیتانی هم قبلاً سعید صحبت کرده. البته سعید جزو بازیکنان خوب ایران است. البته همه بچه‌ها کاپیتان هستند.» او حالا از شرایط خودش راضی است: «حالا هم شرایط خوبی دارم. سه، چهار ماهی است تمرینات خیلی سختی طبق برنامه انجام داده‌ام. البته بیشتر زیر نظر کادر تیم‌ملی بدنسازی کار کرده‌ام.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد