نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

بازیکن استقلال به چه جرمی در زندان است ؟

مهاجم پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال گفت: جرم من مواد مخدر است و به خاطر اسمش هم که شده کسی دوست ندارد خودش را با من قاطی کند.


متن کامل خبر در ادامه مطلب . . .                                                                             .علی اکبریان



  ساکت و آرام نشسته بود یک گوشه و بازی را تماشا می‌کرد. شاید یاد آن روزهایی افتاده بود که یک ورزشگاه «روماریوی ایران» صدایش می‌کردند. رنگ و رخ سابق را نداشت. پیر شده بود اما همچنان «علیِ خوش چهره» استقلالی بود که روزگاری برایش سرودست می شکستند اما امروز ... 

یکی دو نفری او را شناختند و دهان به دهان چرخید در ورزشگاه، که زندانی آزاد شده! نه زندانی آزاد نشده. او به مرخصی آمده و باید برگردد به آنجایی که محکوم به گذران عمر در آن است، تا تهِ تهِ عمر. او بازی را دید و کمی از تشویق‌ها دلخوش شد. سهم او از بازی فینال جام شهدا شد، کمی تشویق، نشستن در کنار تماشاگران ویژه بازی و شاید مرور خاطرات گذشته. بله. صحبت از علی اکبریان است. تماشاگر خاص بازی استقلال - تراکتورسازی در ورزشگاه تختی تهران که فرصتی دست داد تا با او گفت‌وگویی کوتاه داشته باشیم، هر چند بنا به دلایلی این امکان فراهم نشد تا بیش از این درباره زندانی شدنش سؤال کنیم. حس کنجاوی‌اش بود اما...

با اکبریان در حالی صحبت کردیم که نشانی از شادابی و طراوات روزهای گذشته در چهره‌اش نبود، صدایش مثل گذشته رسا نبود، گویی یک اکبریان دیگری شده بود. با این اما او در اتاق تنگ زندان هم سعی کرده خودش باشد؛ روماریوی همیشگی، شاید با این باور که «شیر، همیشه شیر است حتی اگر پیر باشد».

* تسنیم: بعد از چند سال به ورزشگاه آمدی ؟

بعد از 7 سال دوباره شرایطی پیش آمد تا به ورزشگاه بیایم، هواداران استقلال هم لطف کرده و من را تشویق کردند که از آنها تشکر می‌کنم. تشویق شدنم بعد از این همه سال روحیه‌ام را بالا برد.

* تسنیم: هم در استقلال بازی کردی و هم در پرسپولیس، خودت بیشتر آبی هستی یا قرمز؟

من هم در پرسپولیس بازی کردم و هم استقلال اما به نوعی خون من آبی است و به این تیم علاقه‌ خاص‌تری دارم.

* تسنیم: در زندان هم امکان این را داری فوتبال تماشا کنی؟

بله در زندان فوتبال نگاه می‌کنیم اما بازی‌هایی که از ساعت 11 شب به بعد است را نمی‌توانیم ببینیم.

* تسنیم: یعنی جام جهانی را هم ندیدی؟

برای جام جهانی اجازه داشتیم تا بازی‌های آخر شب را هم ببینیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد