نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

اشکان دژاگه و ماگات راهشان از هم جدا شد -پرواز به سوی قطر و دلارهای بیشتر

ماگات: راه من و اشکان از هم جدا شد
فیلیکس ماگات، سرمربی فولام در گفت‌و‌گو با سایت فولام جدایی اشکان دژآگه را تایید کرد.

مبلغ قرار داد اشکان دژاگه ؟؟؟؟

تیم جدید اشکان دژاگه؟؟؟؟؟؟



متن کامل خبر در ادامه مطلب . .  .

 

  فیلیکس ماگات که در بوندس‌لیگا هم سرمربی اشکان بود و تلاش بسیاری کرد تا اشکان دژآگه را در فولام نگه دارد، پس از آن‌که موفق به انجام این کار نشد، در گفت‌و‌گو با سایت فولام مدعی شد اشکان از این تیم جدا می‌شود.
 ماگات که در حرف‌هایش رگه‌های دلخوری از دژآگه مشهود است، گفت: ما با هم صحبت کردیم تا اشکان متقاعد شود در فولام بماند اما در نهایت تصمیم گرفتیم او از فولام جدا شود. او در زمان حضورش در فولام عملکرد خوبی داشت و گل‌های حساسی هم برای ما به ثمر رساند اما جدایی او در این مقطع هم به نفع باشگاه بود و هم به نفع خودش... من برای او در العربی آرزوی موفقیت می‌کنم اما در فولام به بازیکنانی نیاز دارم که برای ماندن در تیم و پوشیدن پیراهن فولام اشتیاق داشته باشند. این اشتیاق را اشکان دیگر نداشت و راه من و او از هم جدا می‌شود.
 سایت فولام به رقم قرارداد و مدت قرارداد اشکان و العربی قطر اشاره‌ای نکرده است اما انتشار مصاحبه ماگات نشان می‌دهد فولام از حفظ دژآگه ناامید شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد