نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

شرح کامل ماجرای چاقوکشی در داربی امیدها

پرسپولیس نیوز :

داربی امیدهای استقلال و پرسپولیس با حاشیه‌های فراوانی همراه بود که از مهمترین آنها با توجه به ادعای سرمربی سرخپوشان می‌توان به چاقوکشی اشاره کرد.

                                                                                                                              پرسپولیس داربی امیدها را به سود خود به پایان برد اما این پیروزی در حاشیه اتفاقات بعد از بازی پنهان شد.

وحید مظاهری، سرمربی سرخپوشان که از برد شاگردانش خوشحال بود درباره این دیدار گفت: بازی به خوبی پیش می‌رفت و برد خوبی را به دست آوردیم اما همه چیز با اتفاقات بعد از بازی زشت شد. من واقعا نمی‌دانم از چه کسی گلایه کنم. همه در این اتفاقات مقصرند و باید پاسخگو باشند اگر مشکل حادتری به وجود می‌آمد چه کسی پاسخگو بود.

وی ادامه داد: ما بازی را کاملا کنترل کردیم و با آنالیزی که از بازی‌های قبلی استقلال داشتیم نقاط ضعف این تیم را نشانه گرفتیم و از همان جا هم به نتیجه رسیدیم. استقلال تنها دو مهره کلیدی داشت که با کنترل آنها کاملا خنثی شدند و ما هم با دو گلی که زدیم بازی را به سود خود به پایان رساندیم.

سرمربی امیدهای پرسپولیس در ادامه با اشاره به حرف‌های نظری جویباری که این تیم را آغازگر اتفاقات بعد از بازی معرفی کرده اینطور توضیح داد: آقای نظری جویباری عزیز! تیم ما بازی را برده بود و چه دلیلی داشت بخواهیم این اتفاقات رخ بدهد؟ ایشان می‌گویند آقای سلطانی با ادعای اینکه باید شش گل می‌زدیم باعث عصبانیت و تحریک شده اما آقای سلطانی در تمام دقایق در کنار من حضور داشت و اصلا چنین ادعای ایشان صحت ندارد.

من 25 دقیقه بعد از بازی هم تیم را در کنار زمین نگه داشتم تا اوضاع آرام شود. آقایان قلعه نویی و بوستانی و تمام کسانی که برای تماشای بازی آمده بودند زمین را ترک کرده بودند. اما همان لحظه یکی از لیدرهای استقلال که عکسش را هم در اختیار دارم از روی فنس پرید و به سمت تیم من آمد.

وی ماجرا را در ادامه اینطور تشریح می‌کند: آقای سلطانی خواست بلند شود که من از او و تمام بازیکنانم خواستم تا عکس‌العملی نشان ندهند و خودم با توجه به سمت او رفتم. لیدر مذکور به من گفت بازیکنت بد می‌خندد و باید او را ادب کنم! از او خواستم تا آرام باشد و مشکلی ایجاد نکند. اما او برای درگیری آمده بود و دستش را به سمتش جیبش برد و چاقویش را بیرون آورد. در ادامه دستم را کنار زد و به سمت تیم دوید که من از سلطانی خواستم با توجه به چاقویش مواظب باشد.

مظاهری ادامه داد: یک لحظه از همان سمتی که چهار لیدر استقلال جضور داشتند و همه به سمت زمین حمله کردند. از زیر پیراهن‌شان پنجه بکس و قمه و چاقو بیرون آوردند و با این تفاسیر باید از خودمان دفاع می‌کردیم. آقای سلطانی با کمک شلنگ کنار زمین آنها را از بچه ها دور کرد.

مظاهری با انتقاد از ماموران انتظامی که خیلی زود زمین را ترک کرده بودند ادامه داد: ماموران انتظامی برای این بازی حساس 3 دقیقه قبل از بازی آمدند و دقیقه 94 بازی و بعد از سوت آنجا را ترک کردند، در صورتی که تا زمان خروج تیم مهمان باید در محل حضور پیدا می‌کردند.

مظاهری بار دیگر با انتقاد از مسوولان استقلال گفت: آقای جویباری وقتی لیدر‌های‌تان اینطور به بازیکنان جوان حمله می‌کنند می‌خواهید واقعیت را جور دیگری نشان بدهید و بگویید چیزی برنامه ریزی شده نبود؟ مگر می‌شود در جریان بازی فوتبال کسی با خود قمه و چاقو و ... همراه بیاورد؟ من تمام مدارکم اعم از عکس و فیلم را به مسوولان خواهم داد تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

آقای جویباری که ادعا می کنید اتفاقات در بیرون زمین رخ داد باید خدمت‌تان عرض کنم که همه چیز دقیقا وسط زمین رخ داد و بهتر است جای چنین ادعایی به دنبال برطرف کردن این ضعف‌ها باشید.

مظاهری در پایان گفت: تمام شیشه‌های رختکن ما را شکستند و اگر در سالن بدنسازی آنجا پنهان نمی‌شدیم مشخص نبود چه اتفاقی برای ما می‌افتاد. من نگران داربی جوانان هستم که هفته آینده هم قرار است در این زمین برگزار شود و امیدوارم تا آن زمان تمهیدات لازم برای تکرار نشدن چنین اتفاقاتی انجام شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد