نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس :دغاغله پیراهن شماره 8 را به کریمی داد

مهدی دغاغله امروز پیراهن شماره 8 را به علی کریمی داد، اما کریمی این پیراهن را قبول نکرد.


                                                                                                                               مهدی دغاغله مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که امسال پیراهن شماره 8 این تیم را در اختیار دارد، وقتی امروز علی کریمی در تمرین سرخپوشان حاضر شد، در رختکن پیراهن شماره 8 را به علی کریمی داد و به وی گفت:‌ چون شما اینجا هستید من دیگر پیراهن شماره 8 را نمی‌پوشم چون این پیراهن متعلق به شما است.

به نقل از فارس، علی کریمی هم در پاسخ به دغاغله گفت:‌ من اینجا نیامدم که بازی کنم و فقط آمدم تا هم با شما تمرین کنم و هم به بازیکنان روحیه بدهم تا بدانید که کنارتان هستم و این پیراهن را تو باید بپوشی.

علی کریمی امروز در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد