نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

منصوریان بانوی سانداکار تیم ملی ووشوی ایران به فینال رسید

خبرگزاری تسنیم:

بانوی سانداکار تیم ملی ووشوی ایران گفت: قصد دارم مدال طلای مسابقات اینچئون را کسب کنم.


                                                                                                                 ووشو بانوان  در مورد راهیابی به فینال اظهار داشت: حریف کره‌ای خود را یکبار برده بودم. او در واقع یک تکواندو کار است که وارد ووشو شده و ضربات پای خوبی می‌زند به همین دلیل از تاکتیک مبارزه بافاصله استفاده کردم تا ضربات پایش برایم دردسر نشود و در یک لحظه خودم را به او می‌رساندم و محکم او را به زمین می‌زدم.  دیدید که در راند اول او را بردم.

وی ادامه داد: من برای هر مسابقه طبق نظر کادر فنی برنامه خاص خودم را دارم و در این سه مسابقه 3 نوع مسابقه متفاوت دادم چون حریفانم متفاوت بودند.

منصوریان خاطرنشان کرد: حریف چینی فردای من قد کوتاه و کشتی‌گیر است و باید سبک مبارزه‌ام را عوض کنم، چون یک ووشوکار واقعی است. کار سختی دارم ولی تمام تلاشم معطوف به کسب مدال طلاست و از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند. قصد دارم مدال برنزم در گوانگژو را در اینچئون به طلا تبدیل کنم.

وی افزود: فردا با تمام وجود برای طلا می‌جنگم و ترسی از حریف چینی ندارم. با تاکتیکی متفاوت کار خواهم کرد ولی محتاج دعای مردم خوب کشورم هم هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد