نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

عبدولی: مثل المپیک سرم را بریدند

خبرگزاری تسنیم: کشتی‌گیر وزن ۷۱ کیلوگرم کشورمان در واکنش به ناداوری صورت گرفته در حقش گفت: در المپیک هم همین اتفاق رخ داد و داوران سر من را بریدند.

                                                                                      

سعید عبدلی در خصوص کشتی خود با حریف کره‌ای اظهار داشت: همه دیدند که چه اتفاقی رخ داد. انگار قسمت من نبود که فینالیست شوم. در المپیک هم همین اتفاق رخ داد و داوران سر من را بریدند.

وی افزود: من هم حریف کره‌ای را ضربه فنی کردم و هم امتیازات لازم را گرفتم اما داوران سرم را بریدند.

عبدولی عنوان کرد: خیلی ناراحتم اما امیدوارم حریف هندی راشکست دهم و مدال برنز را بدست بیاورم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد