نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

فردوسی پور : در کودکی طرفدار پرسپولیس بودم

متافوتبال :

مجری برنامه 90 اعلام کرد که در دوران کودکی طرفدار پرسپولیس بوده است.

                                                                                                                                 مهمان این هفته برنامه 90 فرهاد مجیدی بود که مصاحبه جالبی با فردوسی پور داشت.

در اواسط مصاحبه فردوسی پور از قول یکی از مسئولان روزنامه خبرورزشی اعلام کرد که تیتر قدیمی این روزنامه که مجیدی اعلام کرد با رخصت از استقلالی ها به پرسپولیس می رود به خاطر تماس مجیدی با سردبیر وقت خبرورزشی بوده تا طلب 20 میلیون تومانی اش را از استقلال بگیرد.

مجیدی در واکنش به این مسئله تاکید کرد به اظهارات نباید استناد کرد همانطور که پدر شما در امارات به من گفت شما در کودکی به همراه برادر خود با پرچم پرسپولیس به ورزشگاه می رفتید!

فردوسی پور در این خصوص گفت: من در کودکی پرسپولیسی بودم مثل هر کودکی که طرفدار یک تیم است اما اکنون طرفدار تیمی نیستم. به ورزشگاه هم نمی رفتم. پرسپولیسی بودن در کودکی را تایید می کنم چون کلا راست می گویم!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد