نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

مظلومی: استقلال‌اهواز نباید به گرما دل ببندد

سهمیه آسیا را می خواهیم با نیم نگاهی به قهرمانی

پرویز مظلومی بعد از پیروزی شیرین در اهواز در کنفرانس حاضر شد و به تشریح دیدار تیمش برابر استقلال اهواز پرداخت.

  به گزارش "ورزش سه"، سرمربی استقلال در ابتدای این نشست خبری گفت: بازی مثل هوا گرم بود. هر دو تیم بازی خوبی نمایش گذاشتند و به استقلال اهواز نیز تبریک می گویم که جانانه و پایاپای جنگیدند.

وی ادامه داد: در نیمه اول قصد داشتیم حریف را بسنجیم و در نیمه دوم با برنامه تاکتیکی و تعویض هایی که داشتیم به گل رسیدیم و موقعیت های خوبی نیز از دست دادیم. برعکس کسانی که می گویند استقلال مشکل دارند دیدید که تیمم به خوبی دوید. در نیمه دوم کنترل بازی کاملا دست ما بود و من جا دارد به تیم خودم بابت بازی خوبی انجام دادند تبریک و خسته نباشید بگویم.

مظلومی درباره داوری این بازی گفت: من درباره داوری دیدار حرفی نمی زنم. من مربی هستم و کارم را می کنم و البته داور هم همینطور. ما در بازی های قبلی هم صدماتی خوردیم اما من حرفی نزدم و نخواهم زد.
سرمربی استقلال درباره حریف اهوازی خود گفت: استقلال یکی از تیم های قدیمی و البته پرطرفدار است. این تیم نیاز به تقویت دارد که بهتر عمل کند و نباید فقط به گرمای هوا اکتفا کند.
مظلومی درباره تیم خود نیز اینطور توضیح داد:ما موقعیت های خوبی داشتیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم. در نیمه اول بازیکنان جوانی را به کار بردم تا با دوندگی خود مدافعان را به دردسر بیندازد و در نیمه دوم هم بازیکنان باتجربه و البته جوانی مثل کریمی را به کار بردیم و بازی را به نفع خودمان کردیم. مطمئنا برای این بازی برنامه ویژه ای داشتیم.

سرمربی استقلال درباره کیفیت لیگ و البته تعطیلات آن در هفته آینده نیز گفت: کیفیت لیگ در حال حاضر خوب است و به طور مثال می بینید که استقلال خوزستان 9 امتیاز کسب کرده و همه تیم ها در حال حاضر کیفیت خوبی دارند. این تعطیلات در حال حاضر به نفع تمام تیم ها است و تیم ها می توانند شرایط خود را بهبود بخشند.

مظلومی درباره شانس قهرمانی تیمش در این فصل گفت: استقلال و پرسپولیس در هر شرایطی از آنها انتظار قهرمانی می رود. تیم های خوب دیگری نیز در تلاش هستند و البته ما نیز ابتدا به دنبال این هستیم که سهمیه را کسب کنیم و در ادامه نیز به قهرمانی نیم نگاهی داریم.

سرمربی استقلال در بخشی از صحبت هایش درباره اینکه چرا از شریفات و میداوودی به عنوان شاگردان قدیمی اش جذب استقلال نشده اند گفت: ما شریفات را می خواستیم ولی چون در اهواز درس می خواند نتوانستیم انتقالی او را بگیریم و او شاگرد من است و به کار او اعتقاد دارم. میلاد میداوودی هم چنین شرایطی داشت و به دلیل قرارداد با سایپا نتوانستیم او را به تیم اضافه کنیم.


منبع خبر: ورزش 3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد