نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

کی‌روش: در جام جهانی با نانواها بازی نمی‌کنیم!

سرمربی تیم ملی از رویاپردازی‌های تیمش برای موفقیت در جام جهانی روسیه خبر داد.

                                                                                                                                     
کارلوس کی‌روش علیرغم ناامیدی که بعد از اعلام گروهبندی تیم ملی در جام جهانی و همگروهی با اسپانیا، پرتغال و مراکش به وجود آمده نسبت به آینده تیمش امیدوار است. او امروز و در حاشیه یک برنامه ویژه در هتل المپیک حاضر شد و در خلال آن به مسائل حول تیم ملی نیز پاسخ داد.


کی‌روش در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص اینکه چرا بعد از دوران سرمربیگری راهی منچستر شد تا به عنوان دستیار در کنار فرگوسن حضور یابد اینطور توضیح داد: تنها علت سفر من به انگلیس و انتخاب باشگاه منچستر یونایتد یادگیری بود من پیش از حضور در یونایتد تفریحاتم این بود که بازی‌ها را بررسی کنم. در مورد تیم‌ها تحقیق کنم با مربیان دیگر گفت‌وگو کنم منچستر به من کار داد و علاوه بر این پول هم دریافت می‌کردم. باید اعتراف کنم آن زمان بهترین سال‌های زندگی‌ام بود. خوشبختانه آنجا موفق شدم و الکس فرگوسن به من فرصت داد تا خودم را مطرح کنم. 10 سال در فدراسیون پرتغال همکاری داشتم دوست داشتم خودم را جا بیندازم. اما کسی اهمیت نمی‌داد. به منچستر رفتم تا یاد بگیرم.


وی در واکنش به این سوال که بعد از اعلام قرعه‌کشی جام جهانی اکنون امید کمی برای صعود تیم ملی وجود دارد و نظر خودش در خصوص شانس ایران چیست گفت: به مراکش کاری ندارم اما برابر دو تیم بزرگ یعنی پرتغال و اسپانیا بازی می‌کنیم. باید با بهترین تمهیدات و تاکتیک‌ها به روسیه برویم. در سال 2011 که به ایران آمدم خیلی سخت کار کردم تا گریه را به شادی تبدیل کنم الان کاری که پیش رو داریم مانند فتح قله اورست است. آیا راه‌حل‌های سال گذشته جواب می‌دهد؟ خیر باید با راه‌حل‌های جدید بالای قله برویم. چالش‌های آینده را نمی‌توان با راه‌حل‌های گذشته برطرف کرد. باید چیز جدیدی خلق کنیم چون قصد داریم از اورست بالا برویم.


سرمربی تیم ملی با نمایش عکسی از سوپرمن در ادامه صحبت‌هایش گفت: آیا سوپرمن می‌تواند ما را حمایت کند؟ تیم ملی را به مرحله بعدی می‌برد؟ شما چنین چیزی را باور دارید؟ خیر ما به یک "سوپر راهکار" احتیاج داریم. چون می‌خواهیم به دور دوم صعود کنیم. مگر چند بار پیش می‌آید که چنین فرصتی را تجربه کنیم حتی در بازی‌های دوستانه هم نمی‌شود. از این چالش استقبال می‌کنیم. با تمام احترامی که به همه شغل‌ها قائلم ما که انتظار نداریم با نانوا بازی کنیم. این فرصت را به چالش می‌کشیم الان بهترین‌ها روبروی ما هستند باید این اطمینان را داشته باشیم که کارها را خوب پیش ببریم.


کی‌روش که با حرارت صحبت‌هایش حاضران را تحت تاثیر قرار داده بود، ادامه داد: هفت سال فرصت داشتیم تا با تیم‌های بزرگ مبارزه کنیم ما بهترین هواداران دنیا را داریم و کاملا آماده هستیم. دوست دارم بعد از هر بازی که از زمین خارج می‌شویم مفتخر باشیم و پرستیژمان را نشان بدهیم. ایمان دارم شما زمانی که افراد مطمئن را انتخاب می‌کنید می‌توانید جادو کنید و همه را شگفت‌زده کنید. تمامی بازیکنان من آمادگی دارند حق آنهاست حمایت شوند و مطمئن باشید توانمندی این را دارند.


در ادامه این صحبت‌های کی‌روش در خصوص شگفت‌انگیزترین اتفاقی که تجربه کرده اینطور پاسخ داد: من 11 سال به صورت مخفیانه و کسی بداند به گروه‌هایی که در جمع‌آوری مین فعالیت داشتند کمک می‌کردم این کار لذت بخش بود.



ورزش سه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد