نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

جنجال منصوریان در نشست خبری

سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

                                                                                                                                علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از پیروزی برابر لوکوموتیو با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که مشروح آن در ادامه می آید:


در سه جبهه جنگیدیم
خیلی خوشحال هستم که هواداران فوتبال خوشحال هستند. فارغ از هر رنگی باید از اعتبار ایران در هفته شهدا دفاع می کردیم و این برد را به خانواده شهدا تقدیم می کنیم. همچنین این برد را به هواداران که به عنوان یار دوازدهم جوانان را تنها نگذاشتند تقدیم می کنیم. در روزهایی که باید مواظب باشیم از پشت سر ضربه نخوریم و در سه جبهه در حال جنگ هستیم، هواداران به ما کمک کردند. در سه جبهه حریفان داخل زمین، بی تجربگی و جایی که انتظار داریم تکیه گاه باشد، می جنگیم.

 


خدا برای ما کافی است
خداوند برای ما کافی است و تنها همین را می گویم. هفته های سختی را پشت سر گذاشتیم و نمی توانم میزان آن را بگویم. این بردها پاسخ به افرادی است که فوتبالی نیستند و به داخل ورزش می آیند تا مطرح شوند. خوشحالم که با برد امروز هواداران خوشحال شدند. فضای مربی گری دست و پای من را بسته و نمی توانم خیلی حرف ها را بزنم و مجبور هستم کوتاه بیایم.  روزهای سخت و تنهایی را می گذرانیم و تکیه گاه ما فقط دعای خیر هواداران و خانواده بازیکنان است و خوشحالم که اکنون جوانان ما امروز پله به پله بهتر می شوند.

 

 

 


دوستان ناشتا مصاحبه می کنند!
بخش اصلی مشکلات ما مسائل مالی نیست. من یاد گرفته ام در تیم های بزرگ کش و قوس مالی هست اما بی احترامی سنگین تر از بی پولی است. ما می دانیم که رئیس باشگاه و اسپانسرها تلاش می کنند اما چیزی که برای ما چالش ایجاد کرد، بی احترامی است که به مجموعه ما انجام می شود. فضای فوتبال را با فضای دیگه ای اشتباه گرفته اند. گفته اند عوامل را شناسایی کردیم اما من می گویم من عامل اول هستم. من در تیمم آرامش ندارم و هر روز باید سایتها را چک کنم تا دوستان ناشتا در سایت ها مصاحبه نکنند.

 


منتظر باخت ما بودند
ما باید در مورد لوکوموتیو حرف بزنیم اما اجازه نمی دهند. این تیم مانند تیم ازبکستان است و همیشه دنبال فوتبال بازی کردن است و با تیم های خلیج فارس متفاوت است. ما واقعا در این روزها اذیت شدیم و کار سختی داریم. در تیم 2 بزرگتر یعنی حیدری و رحمتی حضور دارند اما دوستان بالانس ما را به هم می زنند. چرا باید در مورد دریافتی بازیکنان در برنامه های زنده صحبت کنند؟ چرا امروز گفتند 10 درصد از قرار داد رضایی و برزای کم شده و بعد آن را تکذیب کردند؟ شما خبرنگاران تا اتفاقی صحت نداشته باشد آن را چاپ نمی کنید و حتما اتفاقی افتاده است. دوستان منتظر باخت ما بودند و من می گویم که خدا برای من کافی است.


منبع: ورزش 3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد