نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

خیلی دوست داشتم باشم و جام را بالا ببرم

پیام صادقیان هنوز دلش با پرسپولیس است اما او فرصت حضور در جمع ستاره های برانکو را از دست داده و بعید است دوباره شانس به او رو کند .

                                                                                                                          صادقیان در مصاحبه با روزنامه گل از علاقه به بازگشت به جمع سرخ ها گفته است و  از فصل تلخی که پشت سر گذاشت صحبت کرده است : 

 


 
مصدومیت تو باعث شد هفته‌های آخر لیگ را از دست بدهی. در مورد این اتفاق صحبت می‌کنی؟


در بازی با پدیده و دقیقه 65 بود که خیلی دویده بودم و بدنم تحلیل رفته بود. ما باید آن بازی را می‌بردیم و به همین دلیل خیلی دویده بودم و در یک صحنه استارت زدم که دوقلو پایم درد گرفت و احساس سوزش داشتم و وقتی MRI گرفتم مشخص شد که دچار کشیدگی از ناحیه دوقلو پایم شده‌ام و تا آخر فصل نمی‌توانم بازی کنم اما این مدت فیزیوتراپی کردم و دو هفته دیگر مشکل مصدومیت من برطرف می‌شود.

 


 
در مورد سقوط ماشین‌سازی به لیگ یک چه صحبتی دارید؟


خیلی حیف شد چون ماشین‌سازی بعد از 20 سال به لیگ برتر آمده بود و یک باشگاه حرفه‌ای است که هم پول و هم امکانات دارد. همه تلاش کردند تا تیم نتیجه بگیرد، هم مدیریت و هم کادرفنی و بچه‌ها تلاش کردند تا تیم بماند چون هیچ‌کسی دوست ندارد تیمش سقوط کند اما متاسفانه این اتفاق افتاد و خیلی هم ناراحت‌کننده بود.

 


 
عدالت بود تیم شما بیفتد؟


می‌شد این تیم را نگه داشت. در برنامه 90 نشان داد که داورها چند امتیاز صد درصد را از ما گرفتند. اوایل فصل شش تا بازی بود که برنامه 90 نشان داد و در اواخر لیگ هم سه بازی بود که این اتفاقات افتاد و داورها امتیازات صد درصد را از ما گرفتند و این اتفاقات در سرنوشت یک تیم خیلی تاثیر دارد. همه‌چیز را گردن داوری نیندازیم و وقتی تیم وارد استرس می‌شود مشکلات زیادی به‌وجود می‌آید و شرایط سخت می‌شود اما واقعا حیف شد این تیم افتاد.

 


 
ماشین‌سازی دوباره به لیگ برتر برمی‌گردد؟


با صحبت‌هایی که آقای نجفی شهردار تبریز به عنوان اسپانسر تیم انجام دادند تمام تلاش مجموعه ماشین‌سازی این است که فصل بعد با قدرت به لیگ برتر برگردد.

 


 
این سقوط در کارنامه ورزشی خودت هم ثبت می‌شود. در این رابطه چه صحبتی داری؟


من به این چیزها فکر نمی‌کنم. بالاخره اتفاقی است که افتاده، امسال عملکردم خیلی بهتر از سال‌های قبل بود و آمار هم نشان می‌دهد در تمام امتیازاتی که امسال ماشین‌سازی گرفته چه با گلزنی و چه با پاس گل سهیم بودم. به شخصه تمام تلاشم را کردم تا تیم موفق شود. الان بعضی‌ها می‌گویند من در ماشین‌سازی مصدوم شدم و بعضی از بازی‌ها را نبودم. به آنها گفتم که مصدومیت دست من نیست و نمی‌خواهم مصدوم شوم و شما بروید عملکرد مرا ببینید که در تمام امتیازات تیم دخیل بوده‌ام. من خیلی از بازی‌های این فصل را نبودم اما در جمع ارزشمندترین بازیکنان لیگ در حال حاضر نهم هستم. نمی‌خواهم این‌ها را بگویم و فقط جهت اطلاع کسانی که بدون دلیل انتقاد می‌کنند این حرف‌ها را می‌زنم که امسال ببینید پیام صادقیان در ماشین‌سازی چه آماری داشته و بهترین عملکرد را داشتم. من قبل از بازی با پرسپولیس مصدوم شدم و در بازی رفت با پرسپولیس هم مصدوم بودم که گفتند پیام خودش را به مصدومیت زده تا بازی نکند. در بازی دور رفت من سه بازی قبل از بازی با پرسپولیس هم نبودم و اگر قرار بود مصدومیت الکی داشته باشم روز بازی مصدوم می‌شدم. در بازی دور برگشت هم گفتند خودش را به مصدومیت زده اما رفتیم MRI گرفتیم و باشگاه هم دکتر دارد و مدارک پزشکی من هم هست.

 


 
صحبت از پرسپولیس شد؛ پرسپولیس قهرمان شد. در مورد این اتفاق چه نظری داری؟


فکر می‌کنم پرسپولیس امسال از اول فصل لیاقت قهرمانی را داشت. هواداران همه‌جوره از تیم حمایت کردند و کادرفنی و مدیریت و بچه‌ها هم خیلی زحمت کشیدند و حق‌شان بود قهرمان شوند و به آنها تبریک می‌گویم.

 


 
 
برانکو در این قهرمانی چقدر نقش داشت؟


بسیار زیاد. برانکو هم پارسال و هم امسال ثابت کرد که سهم زیادی هم در شیوه بازی و هم در قهرمانی تیم دارد.

 


 
بازی بعدی پرسپولیس با الهلال عربستان در آسیاست که سیدجلال حسینی و سروش رفیعی هم در این دیدار غایب هستند. چه تصوری از این بازی دارید؟


بازی سختی است. من جلوی الهلال در آسیا بازی کرده‌‌ام و خیلی سخت است. الان دو تا از خوب‌های پرسپولیس هم برای این بازی محروم هستند اما برانکو با تفکر جلو می‌رود و باید این سه امتیاز را بگیرند.

 


 
یعنی بدون سیدجلال و سروش هم می‌توان الهلال را برد؟


بله، می‌شود فقط باید تمرکز بالایی داشته باشند و تلاش بیشتری کنند تا موفق شوند.

 


 
لحظه‌ای که پرسپولیسی‌ها جام را بالای سر بردند خودت چه حسی داشتی؟

 

یک حس خاصی به آدم دست می‌دهد. بالاخره من دو سال آنجا بودم و بهترین روزهایم را در پرسپولیس داشتم و آدم دلش می‌گیرد اما در کنارش احساس غرور هم کردم. همین که هواداران پرسپولیس دوستم دارند و همیشه از من حمایت می‌کنند باعث دلگرمی من است.

 


 
دوست‌ داشتی آن لحظه کنار بازیکنان پرسپولیس باشی و جام را بالا ببری؟


خیلی دوست داشتم باشم و جام را بالا ببرم. مبارک تیم و هواداران باشد و لذتش را ببرند.


منبع: ورزش 3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد