نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

کی‌روش: کاری کردند که آبرویم برود و باعث شرمندگی‌ام شود

 سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همیشه می‌خواستم در ایران بمانم اما نمی‌دانستم با من کاری خواهند کرد که آبرویم برود و باعث شرمندگی‌ام شود.  ، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خوشبختانه بعد از دو بازی سخت، بازیکن مصدومی نداریم و تمامی شاگردانم سرحال بوده و در آمادگی کامل به سر می‌برند. مطمئناً بعد از باخت برابر آرژانتین بازیکنانم کمی عصبی هستند که این مسئله ریکاوری را کمی دشوار می کند. با این وجود سعی می‌کنیم ریکاوری را به بهترین نحو انجام دهیم. در حال حاضر تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم و به هیچ وجه از چیزی رضایت نداریم، چرا که باید روز به روز پیشرفت کنیم تا در بازی آینده بهتر شویم.

وی افزود: نمی‌خواهم بازیکنانم حس رضایت درون‌شان باشد و به خود ببالند، چون ما هنوز چیزی برای خوشحال شدن نداریم. باید یک نگرش متفاوت داشته باشیم و چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم این است که برای بازی آتی برابر بوسنی دو برابر انگیزه داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه بعد از بازی با آرژانتین توقع از تیمش بیشتر شده و اگر برابر بوسنی به برتری نرسند شاید یک سرخوردگی در بین فوتبالدوستان ایرانی به وجود بیاید، عنوان کرد: ما برای بالا بردن توقع کار نمی‌کنیم و هیچ‌وقت سعی نداشتیم توقع را بالا ببریم. ما سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و پیشرفت کنیم.

کی‌روش با تأکید بر اینکه شاگردانش باید برای بازی بعدی بهتر از دیدارهای گذشته عمل کنند، افزود: به بازیکنانم در جلسه‌ای که با آنها داشتم، گفتم دو خبر برای شما دارم. اولین خبر بد بود و اینکه اگر در بازی با بوسنی شکست بخورند، صعود نخواهند کرد و نیجریه به مرحله بعد می‌رود. خبر خوب هم این بود که اگر بازی با بوسنی را با برد پشت سر بگذاریم به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

وی افزود: واقعیت این است که بسیاری از تیم‌ها بازی سوم خود را با روحیه و انگیزه دنبال می‌کنند و هنوز به صعود امید دارند. ما اکنون یک چالش بزرگ پیش رو داریم و با انگیزه به مصاف این چالش خواهیم رفت. اگر بخواهیم نتیجه بگیریم باید نگرش‌مان این باشد که با روحیه‌ای بالا به میدان برویم و جنگجویانه با حریف روبه‌رو شویم. اگر نگرش ما این باشد، شرایط‌مان خوب خواهد بود.

کی‌روش درباره اینکه مردم و حسن روحانی دوست دارند او بعد از جام جهانی هم در تیم ملی بماند، گفت: باید شفاف بگویم که خودم هم چنین حسی دارم و البته شنیده‌ام که بالاترین مقام اجرایی ایران و مردم چنین حسی به من دارند و می خواهند که بمانم. این موضوع باعث خوشحالی من است و از این حس خوشنودم. آرزوی من از حدود 10 ماه پیش این بوده که خوب آماده شویم و در جام جهانی خوب بازی کنیم تا پرستیژ فوتبال ایران حفظ شود. 

وی ادامه داد: ما هنوز یک بازی در جام جهانی داریم و فکرم همچنان این است که غرور فوتبال ایران را بالاتر ببریم و نتایج بهتری بگیریم. این چیزی است که من به آن فکر می‌کنم. واقعیت مطلب این است که بعد از برتری مقابل کره‌جنوبی و رفتن به جام جهانی انگیزه‌ام را برای ماندن در ایران نشان دادم و برایم افتخار دانستم که در ایران بمانم. در تمام این مدت نیز مذاکراتم و تمام پیشنهاداتی که داشتم را متوقف کردم و می‌خواستم بمانم اما نمی‌دانستم با من کاری خواهند کرد که آبرویم برود و باعث شرمندگی‌ام شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه تمرکز کاملش برای بازی با بوسنی است، گفت: اگر به ایران بازگردم به تمام مسئولان توضیح خواهم داد که چه اتفاقاتی افتاد که کار به اینجا کشیده شد. در حال حاضر باید متحد باشیم و تمرکزمان را روی بازی با بوسنی بگذاریم و اتحاد و همدلی‌مان را ادامه دهیم. وقتی به تهران برسیم برای خداحافظی این فرصت را خواهم داشت و احساساتم را مطرح می‌کنم. تا آن زمان بیایید مثبت فکر کنیم و از حضور در جام جهانی لذت ببریم.

کی‌روش همچنین در خصوص داور صربستانی دیدار آرژانتین - ایران خاطرنشان کرد: من مانند یک متوهم، ذهنی شکاک ندارم اما یک مطلب را باید بگویم که اگر فیفا چمدان داور صربستانی را نبندد و او را به خانه نفرستد حرفه‌ای عمل نکرده و آن موقع من هم شک می‌کنم. داور پنالتی ما را دید اما نگرفت. دیروز در شبکه‌های اجتماعی دیدم که این داور صربستانی چگونه جواب برخی نظرات را داده و بسیار بی‌ادبانه پاسخ گفته بود.

وی افزود: من فقط یک مربی هستم و اگر بیشتر از این صحبت کنم مرا محروم خواهند کرد اما این حق را دارم که بپرسم داور چرا خطا روی مهاجم ما را دید اما پنالتی نگرفت. او باید به این سؤال پاسخ دهد. او باید به مردم ایران بگوید که چرا پنالتی تیم آنها را دید و نگرفت. این سؤال را هم در کمال احترام می‌پرسم و نمی‌خواهم به کسی بی‌احترامی کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه تصریح کرد:‌ اکنون باید تمام تمرکز خود را روی بازی با بوسنی بگذاریم. امیدوارم به شما (خبرنگاران) نیز در سالوادور خوش بگذرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد