نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

حسن کامرانی‌فر: در جام جهانی ذخیره نیستم


کامرانی‌فر تاکید کرد: تیم داوری ما، تیم ذخیره نیست و به عنوان یک تیم قضاوت کننده اصلی در جام جهانی حضور داریم و حتما قضاوت خواهیم داشت.


  کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی با ارسال پیامی برای سایت کمیته داوران فوتبال مشهد گفت: از این که در اولین بازی به عنوان کمک داور ذخیره بودم، نه تنها ناراحت نیستم بلکه عاملی به جهت افزایش تلاش خود و کسب موفقیت می‌دانم.


 حسن کامرانی‌فر ادامه داد: من شرایط سخت‌تر از این را تجربه کرده‌ام؛ سال و شرایطی که شاید اگر هر کسی جای من بود، اکنون در جام جهانی حضور نداشت. داوران و دوستان من بدانید که برای کسب موفقیت‌های بزرگ باید قوی بود و بیشتر تلاش کرد. برای من حضور در جمع صمیمی و دوست داشتنی داوران مشهد در روز قبل از سفرم به آفریقای جنوبی، یکی از خاطره انگیزترین لحظات زندگی‌ام خواهد بود و من را همین بس است. بسیاری از شما دوستان برایم دعا کردید، نماز خواندید و به حرم امام رضا (ع) رفتید که من در این جام موفق باشم. هیچ وقت آن اشک‌های شوق را از خاطر نخواهم برد. شما دعا کردید و از خداوند خواستید و نه از بنده خدا؛ پس هر چه او بخواهد، همان خواهد شد و من هم تمام تلاش خود را انجام خواهم داد که شرمنده شما و کسانی که برایم زحمت کشیده‌اند، نشوم.


 وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به جام جهانی سختی‌های زیادی کشیدم تا در لیست کمک داوران حاضر در این جام جهانی قرار بگیرم و البته قطعا لطف خداوند شامل حال من شده است. من باید در حدود یک ماه در کنار اعضای کمیته داوران و کمیته آموزش فیفا و داوران صاحب نام دنیا باشم. تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت که بهره کامل را از تمرینات و مطالب آموزشی برده و در اختیار دوستان قرار دهم.

 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد