نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

رایواچ پس از برد صربستان: بازیکنان حریف را درک می کنم

سرمربی تیم ملی غنا پس از برتری مردانش برابر صربستان گفت: احساس بازیکنان صربستان را درک می کنم.


 میلوان رایواچ پس از برتری یک بر صفر غنا برابر صربستان در نشست خبری پایان بازی گفت: "بدیهی است که این برد برای شخص من پیروزی فوق العاده ای بود، با این حال بازیکنان صربستان را نیز درک می کنم."


 سرمربی غنا که شاگردانش با برد عصر یکشنبه نخستین تیم آفریقایی برنده در جام جهانی 2010 لقب گرفتند، ادامه داد: "بسیاری از بازیکنان صربستان را می شناسم و شاهد بودم که آنها تا چه اندازه ناراحت بودند. با این حال تلاش کردم تا روی کارم تمرکز داشته باشم و وظیفه ام را به شکلی حرفه ای انجام بدهم."


 رایواچ افزود: "شاید ما شانس هم داشتیم، چرا که آنها تیمی بسیار قدرتمند هستند و بازی برابرشان دشوار است. امیدوارم آنها در دو بازی آتی خود 6 امتیاز به دست بیاورند."


رایواچ صربستانی است و بازیکنانش در نخستین دیدارشان در جام جهانی 2010 برابر هموطنان او به پیروز رسیدند.


غنا در گروه چهارم رقابت ها با تیم های آلمان و استرالیا نیز همگروه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد