نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

مربی کره‌شمالی: اگر خوش‌شانس بودیم برزیل را می‌بردیم

کیم جونگ هان:هدف ما کسب یک پیروزی در جام جهانی است. ما 5 روز فرصت داریم و در این 5 روز از نظر تاکتیکی خودمان را آماده خواهیم کرد.

  کیم جونگ هان،سرمربی تیم ملی کره شمالی، در پایان مسابقه تیمش با برزیل که با برتری خفیف حریف به پایان رسید، مقابل خبرنگاران ایستاد و با کمک مترجم به سوالات پاسخ داد:

 *آیا از نمایش تیمتان راضی هستید؟

بله، برزیل تیم بسیار قدرتمندی است و همه فکر می‌کردند که ما نمی‌توانیم مقابل آنها قد علم کنیم. اما به نظر من بازیکنان کره شمالی بسیار خوب بازی کردند.

 *اگر خوش‌شانس بودید، پیروز می‌شدید؟

بله، به طور قطع. ما برای گلزنی تا لحظات آخر صبر کردیم، اما اگر زودتر گل می‌زدیم فرصت جبران بود.

 *چه تاکتیکی را مقابل برزیل انتخاب کرده بودید؟

بازیکنان من در نیمه اول دقیقاً‌ به دستورات عمل کردند. از یک زاویه دورتر همیشه ما برزیل را تیمی دیده‌ایم که بال‌های قدرتمندی دارد و مملو از بازیکنانی هست که بسیار با تکنیک هستند اما ما راه‌ها را بستیم و کنترلشان کردیم. ما خیلی خوب دفاع کردیم و حتی حملاتی را هم تدارک دیدم که موفق نشدیم آنها را به گل تبدیل کنیم. اما در نیمه دوم آنها حمله کردند و با تجربه بیشتری که داشتند به گل رسیدند، اما من خوشحالم که تیم ما هرگز پا پس نکشید. ما از این بازی تجربیات زیادی کسب کردیم که در دو بازی آینده به کارمان خواهد آمد.

 *آقای کیم جونگ هان چه احساسی دارید؟

به عنوان یک مربی با توجه به اینکه جلوی برزیل بازی می‌کردیم، گلزنی من را بسیار خوشحال کرد من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و به خاطر آنها بود که بعد از گل زدن احساساتی شدم.

 *استراتژی شما در مسابقات بعدی چیست؟

هدف ما کسب یک پیروزی در جام جهانی است. ما 5 روز فرصت داریم و در این 5 روز از نظر تاکتیکی خودمان را آماده خواهیم کرد. اما من بیشتر از این نمی‌توانم اطلاعاتی بدهم، وقتش که برسد من تصمیم خواهم گرفت که دفاعی بازی کنیم تا تهاجمی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد