نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

مسی: کاش در آرژانتین هم مثل بارسلونامرا دوست داشتند

ستاره باشگاه بارسا و تیم ملی آرژانتین گفت: امیدوارم که هموطنانم نیز مثل هواداران فوتبال در بارسلونا از من حمایت کنند.

لیونل مسی، در بارسلونا بسیار محبوب است ولی زمانی که برای تیم ملی کشورش به میدان می رود، سیل انتقادات روانه عملکرد او می شود و همین موضوع موجبات ناراحتی ستاره ریز نقش آرژانتینی را فراهم آورده است.

 مسی در صحبتهایی که در روزنامه سپورت کاتالونیا منتشر شد گفت:« فکر می کنم که ما می توانیم قهرمان دنیا شویم.این شانس را داریم که از فاکتورهای مختلفی که تیمهای قهرمان از آن بهره می برند،برخوردار باشیم. البته می بایست گام به گام به جلو برویم.»

 ستاره آرژانتینی به این نکته اشاره کرد که به محض ورود به آفریقای جنوبی، تمام خاطرات سخت و تلخی که از مرحله مقدماتی رقابتهای جام جهانی در ترکیب آرژانتین به یاد داشت را به دست فراموشی سپرده. مسی ادامه داد:« به محض ورود به آفریقای جنوبی همه چیز برایم از صفر آغاز شد.می دانستم که امور به نحو دیگری خواهند بود و می بایست از شرایط حضور در اینجا بهره ببرم. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و می بایست به آرامی حرکت کنیم.»

 او با تشکر از حمایتهای هم تیمی هایش در شرایط سخت و دشوار گفت:« هم تیمی هایم در لحظات سخت با من بودند و بسیار خوشحال می شدم که درکشورم هم مرا دوست می داشتند و همان طور که در بارسلونا از من مراقبت و حمایت می کنند، در آرژانتین هم از من حمایت می شد.»

 مسی در مورد نحوه بازی اش در دیدار مقابل نیجریه گفت:« من در دیدار مقابل نیجریه به نحو دیگری وبه شیوه ای کاملا متفاوت با بارسلونا بازی کردم. گاهی وقتها به عقب می آمدم و تماس به مراتب بیشتری با توپ داشتم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد