نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

مارادونا: سخنان پله پشیزی برای من ارزش ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در نشست خبری پرحاشیه خود بار دیگر به اختلافات اخیرش با پله دامن زد.

 دیه‌گو مارادونا در نشست خبری پس از برتری 4 بر یک مقابل کره جنوبی این برد را به تمام مردم فوتبال دوست جهان تبریک گفت و تصریح کرد:‌ از بازیکنان خود تشکر می‌کنم. آنها کار بزرگی کردند و همه نکات تاکتیکی را یک به یک در زمین پیاده کردند.

 وی افزود: اگر غفلت می‌کردیم کره جنوبی می‌توانست زندگی را برای ما تلخ کند. اجازه ندادیم آنها حتی نفس بکشند. ما هرگز نگران آنها نبودیم و آنها هم البته اضطرابی از رویارویی با ما نداشتند.

 مارادونا ادامه داد: در دقایقی و بخصوص پس از آنکه 2 گل زده بودیم عقب‌نشینی کردیم و در همان موقع کره جنوبی روی دروازه ما فشار وارد کرد. از اینکه صعود کرده‌ایم بسیار خوشحالم و بار دیگر این آغاز مقتدرانه را به همه تبریک می‌گویم.

 وی در مورد مسی گفت: لیونل یکی از بهترین بازیکنان آرژانتین است و برخی قصد دارند او را مصدوم کنند اما مسی نباید نگران چیزی باشد.

 مارادونا در مورد ماجرای پلاتینی و پله گفت: سخنان پله پشیزی برای من ارزش ندارد. همچنان تاکید می‌کنم او بهتر است در موزه باشد و مردم با تماشای او به یاد تاریخ فوتبال بیفتند اما در مورد پلاتینی باید بگویم شخصیت او بسیار بالاست و در مورد واکنشی که نسبت به او داشته‌اند در حضور همه خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم. پلاتینی امروز در نامه‌ای رسمی به من توضیح داد که هرگز اخبار منتشر شده در مورد اظهاراتش صحت ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد