نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

کلوزه: حق من اخراج نبود

مهاجم تیم ملی‌ آلمان گفت: مقابل صربستان خطایی مرتکب نشدم که مستحق دریافت کارت قرمز باشم.

میروسلاو کلوزه پس از باخت یک بر صفر برابر صربستان اظهار داشت: فکر می‌کنم اگر اخراج نمی‌شدم، می‌توانستم به تیم کمک کنم اما داور مرا از زمین اخراج کرد در حالیکه حق من چنین نبود. من در لحظه‌ای که برخورد با بازیکنی تیم صربستان پیش آمد، تلاش کردم توپ را دفع کنم. تکل از پشت نزدم و کارم خشن نبود، اما داور که می‌توانست تذکر بدهد، مرا با کارت قرمز مواجه کرد.

 این مهاجم 32 ساله ادامه داد: فوتبال ورزشی قدرتی است و خواه ناخواه میان بازیکنان برخورد پیش می‌آید. نمی‌توان به خاطر هر جنگ تن به تن کارت زرد یا قرمز داد.

 کلوزه گفت: در صورت حضور در میدان می‌توانستم به تیمم کمک کنم؛ اما این امکان از من گرفته شد. تیم در نیمه دوم با وجود اخراجم، تمام تلاش خود را کرد. بازی با کلاسی ارائه کرد و تا سر حد امکان جنگید؛ اما در گلزنی موفق نبود.
 تیم آلمان در ورزشگاه پورت الیزابت یک بر صفر با گل دقیقه 39 یانوویچ مغلوب صربستان شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد