نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

مهاجم تیم فوتبال آلمان: حماقت کردم

"لوکاس پودولسکی" مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان از دست دادن ضربه پنالتی که منجر به شکست تیمش مقابل صربستان در گروه چهارم جهانی جهانی 2010 شد را "حماقت" خواند.

 تیم "یوآخیم لاو" در دیدار با صربستان در حالی که پس از اخراج "میروسلاو کلوزه" 10 نفره به بازی ادامه می داد، یک گل خورد و با وجود فرصت هایی که پیدا کرد نتوانست نتیجه را تغییر دهد.
 در این بازی پودولسکی هم که 39 گل ملی در کارنامه دارد، نتوانست ضربه پنالتی که برای آلمان به دست آمده بود را به گل تبدیل کند تا بازی حداقل با تساوی تمام شود.
 وی در این باره گفت: همه ما ناراحتیم. فکر نمی کنم پنالتی بدی زده باشم، اما واکنش دروازه بان حریف خیلی خوب بود. اگر گل زده بودم، یک امتیاز گرفته بودیم. این شکست به خاطر اشتباه من بود.
 مهاجم تیم کلن افزود: نیمه دوم خوب بازی کردم و شانس های بیشتری نسبت به نیمه اول داشتیم. شاید من به تنهایی فرصت زدن سه گل را پیدا کردم. مقابل استرالیا همین فرصت ها را به گل تبدیل کردیم. فوتبال همین است. یک روز قهرمان می شوی و روز دیگر برعکس.
 پودولسکی همچنین با انتقاد از تصمیم داور برای اخراج کلوزه، تصمیم داور را سخت گیرانه دانست.
 تیم آلمان اکنون پس از دو بازی، سه امتیازی است و برای صعود به دور دوم جام جهانی به پیروزی در آخرین بازی خود در گروه مقابل غنا نیاز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد