نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

خوشحالی سرمربی هلند از برد ضعیف تیمش در مقابل ژاپن

"برت ون مارویک" سرمربی هلند پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در دیدار عصر شنبه این تیم در مقابل ژاپن، ابراز رضایت کرد.


 برت ون مارویک اعلام کرد: من دوست دارم که تیمم بازی زیبایی ارائه دهد و پیروز شود ولی نباید فراموش کرد که شما مجبور هستید با حریفی بازی کنید که او هم نیاز به پیروزی دارد.
 سرمربی هلند در ادامه با اشاره به بازی نه چندان خوب تیمش، گفت: من قبول دارم که شاید همانند بازی های گذشته خود زیبا بازی نکردیم، ولی عقیده دارم که در نهایت مستحق پیروزی بودیم.
 وی همچنین خاطر نشان کرد که دوست دارد تیمش در ضمن ارائه بازی های زیبا به پیروزی دست یابد و در عین حال افزود: در نهایت مهم این است که ما یاد بگیریم در بازی های نه چندان زیبا هم پیروز باشیم.
 وی در پایان اعلام کرد: ژاپن تیم قدرتمندی را روانه این دوره از بازی ها کرده است و از همان ابتدا نیز می دانستم که بازی مشکلی را در مقابل این تیم پیش رو داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد