نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

دومنش: آنلکا حاضر نشد از من عذرخواهی کند

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: پس از سرزنش آنلکا به او فرصت عذرخواهی دادم اما او این کار را انجام نداد.


  ریمون دومنش در مورد علت بازگرداندن نیکولاس آنلکا به فرانسه و اخراجش از تیم گفت: من روز بعد از مسابقه فقط آنلکا را سرزنش کردم و به او فرصت دادم که به دلیل رفتارش عذرخواهی کند اما او از انجام این کار امتناع کرد.

 سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه ادامه داد: بر خلاف تصور برخی ما تحت فشار نیستیم و گاهی اوقات پیش می‌آید که بازیکنی کنترلش را از دست می‌دهد.این مسئله می‌توانست درون تیم حل شود حتی بدون در نظر گرفتن تنبیهی برای این مهاجم به شرطی که او ناسزا گویی نمی‌کرد اما به دلیل مطرح شدن این خبر در رسانه‌ها مجبور شدم واکنش شدیدی نشان بدهم. من این مشکل را حل کرده‌ام و آنلکا را از تیم اخراجم کردم.

 برخی از رسانه‌ها مدعی هستند به غیر از درگیری آنلکا با دومنش اتفاق دیگری هم در رختکن فرانسه پس از دیدار با مکزیک رخ داد و فرانک ریبری با یوان گورکوف درگیری فیزیکی داشت اما دومنش این مسئله را فقط یک شایعه و یاوه‌گویی می‌داند.
 سرمربی فرانسه در مورد احتمال صعود این تیم از گروهش گفت: شانس کمی داریم اما باید دیدار آخر را ببریم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد