نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

مارادونا: من همجنس گرا نیستم!!

سایت گل - دیه گو مارادونا در نشست خبری پس از بازی آرژانتین و کره جنوبی حرفی زد که باعث شد خبرنگاران شگفت زده شوند.این وجه دیگری از شخصیت غیرقابل پیش بینی اوست ، چیزی که کنفرانسهای مطبوعاتی اش را تبدیل به شلوغ ترین و پرطرفدارترین می کند.

از او پرسیده شد چرا بازیکنانش را در آغوش می گیرد و بر گونه آنها بوسه می زند و او پاسخ داد: «خب من هنوز هم زن ها را ترجیح می دهم و مطمئن باشید که من هم جنس گرا نشده ام، اما دوست دارم هنگامی که بازیکنان مانند امروز عالی بازی می کنند از آنها قدردانی کنم. نمایش آنها و نتیجه دلپذیر بود و آنها کارشان را خوب انجام دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد