نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

لیپی :معذرت می‌خواهم و موفق باشی جانشین من

گمان می‌بردم این تیم عالی کار کند، اما من آنها را خوب آماده نکرده بودم. انتظار هر چیزی را داشتم، اما نه این که این طور بازی کنیم. معذرت می‌خواهم که شغل خود را این طور به پایان می‌برم.


ایتالیا از جام جهانی حذف شد، و مارچلو لیپی نمی‌تواند دلیل شکست وحشتناک سه بر دو مقابل اسلوواکی را توضیح دهد. این باخت آنها را در قعر جدول گروه F قرار داد. لیپی با این حال می‌گوید تمام مسئولیت را به عهده می‌گیرد.

  لیپی پس از بازی مات و مبهوت مانده بود. او به هیچ وجه از عملکرد ایتالیا راضی نبود و گفت: «خب، بله، من تمام مسئولیت را به عهده می‌گیرم و بهانه‌ای هم نمی‌آورم. اگر تیمی در حالی در چنین تورنمنت مهمی شرکت کند که در سر، قلب و ذهنش وحشت بسیاری حاکم است، و نتواند خود را نشان دهد، به این معناست که مربی آنها را خوب آماده نکرده.»

   لیپی ادامه داد: «از طرفداران، فدراسیون و همه معذرت می‌خواهم. گمان می‌بردم این تیم عالی کار کند، اما من آنها را خوب آماده نکرده بودم. انتظار هر چیزی را داشتم، اما نه این که این طور بازی کنیم. معذرت می‌خواهم که شغل خود را این طور به پایان می‌برم. انتظار هر چیزی را داشتم، به جز این وضعیت را. تمام مسئولیت را به گردن می‌گیرم. انتخاب بازیکنان را، و روش بازی تیم در سه دیدار آخر را.»

او در پایان گفت: «موفق باشی جانشین من. از همه شما هم بابت چهار سال گذشته ممنونم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد