نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

کاپیتان اروگوئه: اجازه دهند با درد هم بازی می‌کنم

اسکار تابارس، برای دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مقابل هلند تعدادی از بازیکنان کلیدی‌اش را در اختیار نخواهد داشت.


وضعیت لوگانو که در دقیقه 37 دیدار مقابل غنا به دلیل آسیب‌دیدگی زمین مسابقه را ترک کرد، هنوز مشخص نیست.

لوگانو در ادامه با اشاره به اهمیت جام جهانی گفت: اگر پزشکان اجازه دهند با درد هم به میدان می‌روم. مگر اروگوئه هر چند سال یکبار به نیمه نهایی جام جهانی می‌رسد؟

کاپیتان تیم ملی اروگوئه که در دیدار مقابل غنا نمایش مطلوبی داشت در پایان گفت: من تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم با آمادگی کامل به میدان بروم، البته در نهایت همه چیز به تصمیم پزشکان و سرمربی بستگی دارد. اگرچه بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم که می‌توانند به خوبی جای من را در زمین پرکنند.

پزشک تیم ملی اروگوئه درباره وضعیت لوگانو گفت: وضعیت او هنوز مشخص نیست از اسکن پای او نمی‌توان به نتیجه مشخص رسید، اما به احتمال فراوان نمی‌تواند مقابل هلند به میدان برود.

لوگانو درباره آسیب‌دیدگی‌اش نیز گفت: درد چندانی ندارم و می‌توانم تمرین کنم، تنها مشکلم در تغییر مسیر دادن است، نمی‌توانم به خوبی دور بزنم. هنوز هیچ چیز مشخص نیست باید تا آخرین لحظه صبر کنم.

لوگانو در ادامه افزود: با توجه به این که فاصله بین بازی‌ها بسیار کم است. فرصت چندانی برای به دست آوردن آمادگی کامل ندارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد