نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

قطبی: در 18 روز 11 بازی در جام جهانی دیدم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در 18 روزی که در آفریقای جنوبی بودم از 11 بازی دیدن کردم.


 افشین قطبی با اشاره به اینکه در 18 روز حضورش در آفریقای جنوبی بیننده 11 بازی در جام جهانی بوده به سایت فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بازی های کره جنوبی در مرحله مقدماتی برابر تیم های یونان، آرژانتین و نیجریه را از نزدیک نگاه کردم و همچنین بیننده بازی های کره شمالی برابر برزیل، پرتغال و ساحل عاج بودم.
وی افزود: 3 بازی استرالیا برابر آلمان، صربستان و غنا را از نزدیک شاهد بودم. همچنین دیدار تیم های آفریقای جنوبی -اروگوئه در ژوهانسبورگ و همچنین پرتغال - اسپانیا را در کیپ تاون از نزدیک نظاره گر بودم.
سرمربی تیم ملی به مسافرت های شهر به شهرش که هزاران کیلومتر بوده و به مسافت های زیاد کیپ تاون به پورت الیزابت و پورت الیزابت به دوربان و دوربان به ژوهانسبورگ و باز هم ژوهانسبورگ به کیپ تاون و کیپ تاون به دوربان و دوربان به نلسپروئیت اشاره کرد و گفت: بلیت بازی های کره جنوبی با نیجریه و کره جنوبی با یونان را از فدراسیون فوتبال کره جنوبی و همچنین دیدارهای استرالیا را هم از طریق فدراسیون فوتبال استرالیا تهیه کردم.
وی افزود: فیفا بلیت 9 بازی را در اختیار فدراسیون فوتبال ایران گذاشته بود که در اختیار من قرار گرفت. این بازی ها شامل سه بازی برزیل - کره شمالی، آرژانتین –کره جنوبی و اوروگوئه-آفریقای جنوبی و همچنین 6 بازی دیگر بود که مسافت و شهر آن بازی ها به منطقه ای که من برای حضور در جام جهانی و دیدن بازی های برنامه ریزی کرده بودم نمی خورد.
قطبی تصریح کرد: گزارش مفصلی تهیه کرده ام که شامل موارد فنی برای تیم های ملی و موارد آموزشی برای کمیته فنی و آموزش فدراسیون فوتبال است و در جلسه آینده کمیته فنی به این کمیته گزارش خواهم داد.
سرمربی تیم ملی در ادامه دلیل ندیدن بازی های تیم ملی ژاپن را هم زمان بودن با دیدارهایی که قطبی قصد داشت آنها را ببینید بیان کرد و گفت: در جام ملت های آسیا اگر قرار باشد به ژاپن بخوریم یا در فینال خواهد بود یا در نیمه نهایی. به همین دلیل بازی های ژاپن در جام ملت های آسیا و دیدارهای تدارکاتی این تیم را زیر نظر خواهم گرفت.
قطبی در ادامه گفت: البته گفته شده بود که رئیس فدراسیون فوتبال در روز افتتاحیه نتوانسته من را پیدا کند. این در حالی بود که من روز افتتاحیه تازه به آفریقای جنوبی رسیده بودم و گروه اعزامی فدراسیون فوتبال به کنگره فیفا ، ‌یک روز بعد آفریقای جنوبی را ترک کردند.
سرمربی تیم ملی با اشاره به دیدارهایش با پیم وربیک و دکتر چونگ گفت: بر خلاف اخباری که متاسفانه منتشر شد، سر تمرین هیچ تیمی نرفتم ولی این برای اولین بار بود که جام جهانی را از سکوی تماشاگران پیگیری می کردم چون هم در جام 98 و هم در 2002 و هم 2006 داخل یک تیم ملی بودم. البته حضور اینگونه برایم در جام جهانی جذاب بود که چطور هواداران واقعی فوتبال هزینه می کنند، عاشقانه به ورزشگاه ها می آیند، ساعت‌ها معطلی در صفهای طویل ورود به ورزشگاه و اتوبوس را می گذرانند و وارد ورزشگاه می شوند و پس از حضوری انرژیک در ورزشگاه باز هم با همان معطلی خروج و ماندن در صف‌های اتوبوس و مترو به هتل‌های محل اقامتشان باز می گردند. این به نظر من تحسین برانگیز است. در واقع می توانم بگویم حسی که به من دست داد بسیار عالی بود چون مدت‌ها بود از این زاویه به فوتبال نگاه نکرده بودم.
قطبی در پایان گفت: قطعا اردوی اتریش برگزار خواهد شد و من از لیست 35 نفری 10 نفر را خط خواهم زد و 25 بازیکن مشخص شده به زودی اعلام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد