نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

مارادونا: دوران من دیگر تمام شده است

اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: دوران من دیگر تمام شده است.


 به نقل از خبرگزاری افه اسپانیا، دیه‌گو آرماندو مارادونا سرمربی ناکام و پرحاشیه تیم فوتبال آرژانتین گفت: مردم استقبال گرمی از من داشتند و بیش از پیش شرمنده آنها شدم. آنها نیز مثل خود من باید بدانند که دوران مربیانی مثل من دیگر تمام شده و من به خاطر این اشتباه بزرگ همیشه مدیون آنها خواهم بود.

مارادونا که می‌داند دشمنان زیادی در فوتبال کشورش دارد خطاب به خبرنگاران و کارشناسان حاضر در نشست خبری خود عنوان کرد: در شرایطی که فوتبال آرژانتین به قهقرا رفته بود، هیچ کس جرات یک قدم جلو آمدن را نداشت و تنها من بودم که با تمام مشکلات شخصی اعم از روحی و جسمی پیش آمدم و مسئولیت تیم ملی را بر عهده گرفتم به این امید که همه به من کمک کنند و تمام کارشناسان،‌ خبرنگاران و حتی مردم مرا در رسیدن به این هدف بزرگ یاری رسانند.

وی افزود: جز محبت همیشگی مردم هیچ کمک دیگری مشاهده نکردم و امروز که پس از صعود به یک چهارم نهایی و ارائه بازی‌های بسیار دیدنی و جذاب در جام جهانی به کشور خود بازگشته‌ام همچنان عمق دشمنی آنها را احساس می‌کنم.

مارادونا گفت: جوانگرایی، توجه به مسائل تاکتکیی و بها دادن به فاکتور مهم قدرت بدنی در تیم ملی از سوی من به کمال انجام شده و هر کسی که پس از من بیاید وارث یک فوتبال ناب و آماده برای قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد