نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

کارلوس آلبرتو پریرا: مارادونا باید در سمت خود ابقا شود

کارلوس آلبرتو پریرا اعلام کرده است که به نظر وی دیه گو مارادونا باید همچنان در نقش سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین به کار خود ادامه دهد.

      به نقل از پایگاه اینترنتی گل، سرمربی افسانه ای جام های جهانی فوتبال، در مصاحبه با یک روزنامه آرژانتینی در همین خصوص گفت: "مارادونا باید در تیم ملی آرژانتین به کار خود ادامه دهد اما، در عین حال باید از جانب یک گروه متخصص فنی به وی کمک داده شود."
کارلوس آلبرتوی برزیلی که با سرمربیگری تیم ملی آفریقای جنوبی، میزبان رقابت های جام جهانی 2010، تاریخ ساز شد،در ادامه تصریح کرد: "من همیشه فکر می کردم که برزیل و آرژانتین در فینال رقابت های جام جهانی رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت و این هم بیشتر از نحوه آغاز جام توسط آنان، سابقه این دو تیم و بازیکنانی بود که در اختیار داشتند، اما این دو تیم همه ما را مایوس کردند."
سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی در جام نوزدهم افزود: "حذف این دو تیم مرا متعجب کرد. من فکر می کردم که آرژانتین تیم آلمان را شکست دهد و همین فکر را در مورد تیم برزیل در مقابل هلند می کردم اما، هلند متفاوت بود، چرا که الان مدت دو سال است که هیچ بازی را نباخته است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد