نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

توجیهی تازه برای شکست برابر نارنجی‌پوشان


بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل 10 روز پس از باخت برابر هلند در جام‌جهانی اشتباهش در زدن گل به خودی را توجیه کرد.

 فیلیپو ملو اظهار داشت: هنگام بازی با هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی مرتکب اشتباه وحشتناکی شدم. در شرایطی که از حریف پیش بودیم و اشتباه معنی نداشت، بخاطر ارسال یک توپ ارسالی در هوا و دفع توپ دچار اشتباه شدم و به آن را به درون دروازه خودی فرستادم.

 وی گفت: اکنون که چند روز از آن اتفاق گذشته و تکلیف قهرمان بازی‌ها نیز مشخص شده، قصد ندارم، توجیه کنم اما در آن لحظه گناهی نداشتم. شدت صدای ووووزلا‌ در ورزشگاه آنقدر زیاد بود که برای یک لحظه حواسم را پرت کرد و نتوانستم درست تمرکز کنم.

 این بازیکن عضو تیم یوونتوس ایتالیا افزود: واقعا متاسف هستم. با تمام وجود می‌خواستم به تیم ملی کمک کنم اما نمی‌دانم چرا با بدشانسی آن اتفاق برای من افتاد.

 تحت تاثیر اشتباه ملو، تیم برزیل که یک بر صفر از حریف اروپایی پیش بود، به تساوی یک بر یک رسید و در ادامه 2 بر یک بازنده شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد