نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

کامرانی فر: شاید داوری را رها کنم


کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران که در جام‌جهانی 2010 حضور داشت ، گفت: هنوز تصمیم‌ نگرفته‌ام که به داوری ادامه بدهم یا نه!

 کامرانی فردرباره حضورش در جام جهانی فوتبال تصریح کرد: در جام جهانی شرایطی پیش آمد که در نبود تیم ملی فوتبال ایران یک کمک‌ داور تنها نماینده فوتبال کشور باشد و خوشحالم که نام ایران بر سر زبان‌ها افتاد.

  کمک ‌داور بین‌المللی ایران گفت: پس از نخستین قضاوتم در دیدار تیم‌های فرانسه و مکزیک تبلیغات خوبی برای ایران شد و در طول جام سعی کردم نماینده خوبی برای کشورم باشم.

 وی ادامه داد: نزدیک 20 سال است که وارد داوری شده‌ام و اکنون توانسته‌ام به بالاترین آرزوی هر داوری یعنی حضور در جام جهانی برسم و خوشحالم که عملکردم در جام جهانی باعث رضایت مسوولان فدراسیون جهانی فوتبال بود.

 کمک ‌داور بین‌المللی ایران درخصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت: در حال بررسی این موضوع هستم که داوری را رها کنم و به زندگی شخصی‌ام بپردازم یا اینکه به این کار ادامه بدهم.

 کامرانی فر افزود: برای رسیدن به جام جهانی که بزرگترین هدفم بوده است خیلی چیزها را از دست داده‌ام و با اینکه شرایط همواری برای ادامه داوری به صورت حرفه‌ای دارم اما شاید به دلیل مسائل شخصی داوری را رها کردم.

 وی افزود: چهار یا پنج سال پیش که در اوج بودم از لیست کمک‌ داوران بین‌المللی ایران خارج شدم و این مساله فشار روانی سنگینی به من وارد کرد اما، عاملی شد تا تلاشم را بیشتر کنم و امروز به شرایط خوبی رسیده‌ام اما برای تصمیم‌گیری در خصوص آینده نیاز به زمان دارم و بزودی تصمیم نهایی‌ام را خواهم گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد