نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

شمسایی :خدا را شکر که سارق کمی وجدان داشت

وحید شمسایی درباره اتفاقاتی که برایش پیش آمد، گفت:« خدا را شکر که سارق کمی وجدان داشت که پاسپورت من را به فدراسیون فرستاد و گرنه کار سختی برای رفتن به طرابلس داشتم.»

   شمسایی ادامه داد: «دوست نزدیکم که در تهران کارهایم را انجام می داد درست مقابل وزارت امور خارجه مورد سرقت دو موتورسوار قرار گرفت و بسیاری مدارک و همچنین مقادیری ارز به همراه گذرنامه به سرقت رفت. با تلاش های فدراسیون فوتبال و شخص ترابیان – رئیس کمیته فوتسال و         بین الملل با هماهنگی های انجام شد قصد داشتیم پاسپورت یک روزه بگیریم که من بتوانم به لیبی بروم و در منتخب جهان بازی کنم کار بسیار سختی بود و تلاش‌های ما برای گرفتن پاسپورت یک روزه آغاز شده بود که خوشبختانه سارق مدارک را امروز صبح به فدراسیون فرستاد البته در خانواده ما این اتفاق یک بار دیگر افتاده و چند وقت پیش به همین صورت مدارک برادرم به همراه وجه نقد به سرقت رفت و جالب اینجا بود که مدارک یک روزه بعد پیدا شد ولی از پول نقد خبری نبود.»

وی در پایان درباره احتمال کاپیتان شدنش در تیم منتخب جهان گفت: «من از بازیکنان باتجربه سن و سال دار فوتسال جهان هستم و در دوره قبلی که در تیم منتخب جهان بودم بازوبند کاپیتانی را به بازو بستم اما امسال هم بازیکنان باتجربه اسپانیایی و برزیلی هم در این تیم وجود دارند که با توجه به سرمربی برزیلی و کمک اسپانیایی شاید امسال احتمال کاپیتانی من زیاد نباشد. اما شاید هم کاپیتان تیم منتخب جهان شدم.»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد