نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

ژوزه مورینیو: سیستم رئال را بر اساس بازی رونالدو طراحی می کنم

ژوزه مورینیو: سیستم رئال را بر اساس بازی رونالدو طراحی می کنم

سرمربی تیم رئال مادرید، تاکید کرد که هواداران رئال مادرید می توانند در فصل پیش رو بهترین بازی های رونالدو را ببینند.

  ژوزه مورینیو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی پرتغالی "تی وی آی"، از چالش های پیش رویش در این فصل گفت و اینکه چگونه قصد دارد سیستمی را برای تیم طراحی کند که با قابلیت های ستاره تیمش هماهنگی داشته باشد.

 وقتی از مورینیو سوال شد که قصد دارد از رونالدو در چه پستی استفاده کند، گفت:" برای من چالش اصلی به کار گرفتن سیستمی است که رونالدو در آن احساس راحتی کند.

 هر تیم باید براساس بهترین بازیکنانش شکل بگیرد تا بتواند بهترین بازی اش را ارائه بدهد. بازیکنی مثل کریس رونالدو نمی تواند در تیمی کاملا تاکتیکی بازی کند.

 رئالی ها به من گفتند که او اولین بازیکنی است که به تمرینات می آید و آخرین نفری است که تمرین را ترک می کند. هیچ کس سخت تر از او تمرین نمی کند و هیچ کس به اندازه او به آمادگی اهمیت نمی دهد.

 من مطمئنم که او به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد، کسی که می خواهد بهترین باشد و همه جام ها را ببرد." 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد