نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

مورینیو:من شب‌های متمادی بازی‌های حریفان را تماشا می‌کنم

مورینیو:من شب‌های متمادی بازی‌های حریفان را تماشا می‌کنم و به خانه نمی‌روم

سرمربی پرتغالی تیم رئال مادرید در گفتگویی صمیمانه از برخی ابعاد پنهان زندگی خصوصی خود پرده برداشت.

 خوزه مورینیو گفت: هرگز برای فرزندانم یک پدر به درد بخور نبوده‌ام. آنها وقتی مرا می‌بینند چنان در آغوشم می‌کشند که به راحتی متوجه می‌شوم وقت را غنیمت دانسته‌اند و می‌دانند که بار دیگر مدت‌ها از من دور خواهند بود.

 وی افزود: فرزندان من تا به حال چند بار مدرسه خود را تغییر داده‌اند. زبان مادری خود را خوب بلد نیستند و تا بخواهند اسپانیایی یاد بگیرند آنها را به انگلیس بردم. قرار بود در انگلیس بمانیم اما ناگهان به ایتالیا نقل مکان کردم و فرزندانم مجبور شدند در یک مدرسه ایتالیایی مشغول تحصیل شوند و اکنون نیز باید اسپانیایی حرف بزنند.

 مورینیو که به آقای خاص معروف است تصریح کرد: همسرم وظیفه سنگینی به دوش دارد. همیشه شرمنده او هستم. گاهی وقت می‌کنم با او صحبت کنم اما با اینکه در یک شهر هستیم برای یک هفته از آنها دور هستم. من شب‌های متمادی بازی‌های حریفان را تماشا می‌کنم و به خانه نمی‌روم. با آنالیزورهای خود جلسه می‌گذارم و متاسفانه حتی یادم می‌رود که روز تولد فرزندانم چه روزی است.

این مربی در مورد پسر کوچکش گفت: او طرفدار تیمی است که من مربی آن باشم و من هم همیشه طرفدار تیم فوتبال ستوبال (زادگاه خودم در پرتغال) هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد