نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

مارادونا: ماندنم به عدم دخالت گروندا بستگی دارد

مارادونا: ماندنم به عدم دخالت گروندا بستگی دارد

چهره اسطوره‌ای فوتبال آرژانتین گفت: دوست دارم سرمربی تیم ملی باقی بمانم؛ البته این امر بستگی به رئیس فدراسیون دارد.

به نقل از روزنامه واشنگتن‌پست، دیگو مارادونا اظهار داشت: واقعا دوست دارم همچنان مربی تیم ملی باقی‌ بمانم؛ اما این امر بستگی به خولیو گروندا، رئیس فدراسیون دارد که می خواهد در امور همکارانم دخالت کند یا خیر.

این مربی 49 ساله این اظهارات را پس از سفر به ونزوئلا و بازگشت‌اش به بوئنوس‌آیرس بیان کرد.
وی که در جام‌جهانی 2010 زمام امور آلیباسته (تیم آرژانتین) را برعهده داشت و پس از باخت تحقیرآمیز و سنگین 4 بر صفر از آلمان در مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها شکست خورد و حذف شد، به هنگام بازگشت به وطن اعلام کناره‌گیری کرد.

مارادونا تصریح کرد: اگر رئیس فدراسیون بخواهد دست به تغییر در ترکیب کادر همکارانم بزند و با یک اقدام جزیی، حتی ماساژور یا آشپز تیمم را عوض کند، آن وقت یک لحظه برای ماندن درنگ نخواهم کرد. بله، من مایل به ادامه کارم هستم، ولی تنها با نفرات تیم فنی خودم کار می‌کنم و حق تصمیم‌گیری در این رابطه تنها برعهده خودم است.

این اظهارات کاپیتان اسبق آرژانتینی‌ها درحالی است که گروندا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین انتقادات زیادی از ناتوانی دستیاران مارادونا کرد و به ویژه از اسکار روگری ایراد گرفت و این مربی را در اندازه‌‌های تیم ملی ندانست.

این مربی ادامه داد: در این باره سئوال کردم و پس از این هم با همه همکارانم از جمله روگری کار خواهم کرد. این مسئله مثل یک جنگ می‌ماند که باید در گفت‌وگو با رئیس فدراسیون در میان گذارم و او را مجاب کنم.

مذاکرات بر سر وضعیت مربیگری تیم آرژانتین میان چهره محبوب تاریخ ورزش این کشور و گروندا در روزهای آینده انجام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد