نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

قلعه‌نویی: 300 بازی دیگر هم علیه حیدری شعار دهند او را تعویض نم

قلعه‌نویی: 300 بازی دیگر هم علیه حیدری شعار دهند او را تعویض نمی‌کنم

سرمربی سپاهان در واکنش به شعار تماشاگران علیه حیدری گفت: اگر 300 بازی دیگر هم این اتفاق بیفتد خسرو را تعویض نمی‌کنم.

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک با راه‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز اعیاد شعبانیه را خدمت هم میهنان عزیزم تبریک می‌گویم.


وی ادامه داد: گرمای هوا در نتیجه این مسابقه بسیار تاثیرگذار بود چون به ما گفته بودند قرار است بازی پخش مستقیم شود به همین خاطر بازی را زودتر برگزار کردند. قبول دارم ما در حد و اندازه‌های خود نبودیم و این مسئله طبیعی است چون در دوران بدنسازی قرار داشتیم و ملی پوشان ما پس از اضافه شدن کمتر فرصت هماهنگی با سایر بازیکنان را پیدا کرده بودند. با این وجود اگر از موقعیت‌هایی که در نیمه دوم داشتیم استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

قلعه‌نویی در خصوص عملکرد یانوش مهاجم فصل گذشته پاختاکور گفت: این مهاجم احتیاج به زمان دارد و حالا در خصوص عملکردش نباید نظر داد. از امتیازی که گرفتیم راضی نیستم چون ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم.

وی در خصوص آشتی‌کنان در ابتدای مسابقه با رسول کربکندی گفت:‌ من به سؤالات فنی پاسخ می‌دهم نه چیز دیگر.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص شعار هواداران در طول این بازی و عملکرد خسرو حیدری گفت: خسرو در نیمه اول هافبک راست بود و ما پس از تغییر تاکتیکی در نیمه دوم وی را عقب‌تر آوردیم اما در خصوص این بازیکن باید بگویم حیدری بهترین مدافع هافبک راست در آسیا است و از جذب این بازیکن خوشحالیم.

وی در خصوص شعارهای تماشاگران علیه خسرو حیدری گفت: ما به نظر مردم کار داریم. آنها خودشان بد و خوب را تشخیص می‌دهند. اهل بیانیه دادن و اینجور مسائل نبودیم که با جذب یک بازیکن این همه سروصدا شود. خسرو یک بازیکن تاثیرگذار است و ما او را جذب کرده‌ایم.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه به نظر می‌رسید به خاطر شعارهای تماشاگران حیدری را تعویض کند، گفت: در لیگ 34 بازی داریم. اگر 300 بازی دیگر هم این اتفاق بیفتد خسرو را تعویض نمی‌کنم.

قلعه‌نویی در خصوص تبلیغات منفی علیه سپاهان و جذب این همه بازیکن بزرگ گفت:‌ سال گذشته هم همین اتفاقات برای تیم ما افتاد و من خوشحالم که در نهایت عنوان قهرمانی را بدست آوردیم. ممنونم از آقایانی که این همه جو منفی ایجاد کردند ولی ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و به دنبال نتایج مؤثر و مثبت در این فصل خواهیم بود.

سرمربی سپاهان با تاکید بر اینکه با هیچ بازیکنی تعارف ندارد، گفت: همیشه گفته‌ام و باز هم تاکید می‌کنم در تیم‌هایی که من سرمربی آن هستم هر کس در حد و اندازه خودش نباشد روی نیمکت خواهد نشست. از مهدی رحمتی، هادی عقیلی، خسرو حیدری و احسان حاج صفی بگیرید تا بقیه. با کسی تعارف نداریم. هر کس ضعیف باشد بیرون می‌نشیند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد