نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

کلاه‌کج: با مرفاوی اختلاف ندارم

کلاه‌کج: با مرفاوی اختلاف ندارم

هافبک تیم فوتبال مس کرمان گفت: به خاطر مرفاوی به کرمان آمدم و بااو اختلافی ندارم.

عادل کلاه کج درباره اینکه گفته می شود بین وی و صمد مرفاوی اختلاف است اظهار داشت: هیچ اختلافی بین من و مرفاوی نیست. برای چه باید خودم را با سرمربی تیم درگیر کنم؟ یکی از دلایلی که مس کرمان را انتخاب کردم مرفاوی بود.

 وی افزود: متاسفانه برخی افراد در درون تیم در حال خبرپراکنی و شایعه درست کردن هستند که ضرر این کار به تیم وارد می شود. دلیلی ندارد من بخواهم رک تر از این در مورد این افراد صحبت کنم چون مسئولان مس این قدر باهوش هستند که بدانند با چنین افرادی چطور برخورد کنند.

 کلاه کج در مورد شرایط تیم تصریح کرد: مس در 3 هفته ای که از لیگ گذشته بازی به بازی بهتر شده است. در دوران بدنسازی بازیکنان کمتر کنار هم بودند و تا هفته ششم و هفتم مس شرایط واقعی خود را پیدا می کند. مطمئن هستم شرایط فنی و غیر فنی تیم به این شکل باقی نمی ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد