نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

کریمی: تحت هیچ شرایطی به استیل آذین برنمی گردم

کریمی: تحت هیچ شرایطی به استیل آذین برنمی گردم

علی کریمی گفت: من به تمام اعتقادات مذهبی پایبند هستم ولی احساس می کنم چهره من در رسانه ها مخدوش شده است و تحت هیچ شرایطی به استیل آذین بر نمی گردم.

 بازیکن استیل آدین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود:تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم به استیل آذین برگردم مگر اینکه آجرلو همان طور که در صدا و سیما به من تهمت زد در صدا و سیما هم از من عذرخواهی کند.

وی ادامه داد:با حسین هدایتی در این مورد صحبت کردم و او از من خواست آرامش خود را حفظ کرده و همه چیز را به او بسپارم تا راه حلش را پیدا کند ، اما به هیچ وجه آشتی نمی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد