نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

برهانی: بازی سختی در کرمان خواهیم داشت اما برنده می شویم

برهانی: بازی سختی در کرمان خواهیم داشت اما برنده می شویم

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی در مقابل مس سخت خواهد بود اما باید برای کسب پیروزی به میدان برویم و امیدوارم با دست پر به تهران بازگردیم.


 آرش برهانی گفت: در روزهای گذشته اردوی خوبی را در کمپ تیم های ملی سپری کردیم و برنامه های کادر فنی را به نحو احسن انجام دادیم. ‌در یک بازی تدارکاتی نیز برابر امیدهای استقلال به میدان رفتیم که این بازی باعث شد هماهنگی بیشتری بین نفرات تیم ایجاد شود.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد بازی روز جمعه این تیم مقابل مس کرمان خاطرنشان کرد: بدون شک بازی آسانی نخواهد بود ولی تنها هدف استقلال کسب 3 امتیاز این بازی است تا به روند رو به رشدمان در رقابت‌های لیگ برتر ادامه دهیم.
وی در مورد حساسیت این بازی گفت: دیدار با مس کرمان هم مثل همه بازی‌هاست و تنها 3 امتیاز دارد. اینکه بازیکنان استقلال مقابل تیمی به میدان می روند که مربی کنونی آنها، فصل گذشته هدایت استقلال را بر عهده داشته است، موضوع مهمی نیست اما من همچون همه بازی های دیگر لیگ باانگیزه‌ خواهم بود و برای گلزنی به میدان می روم.
برهانی در مورد انتقادهایی که از وی می شود ، گفت: اگر این انتقادها سازنده باشد و به رشد من کمک کند ، بدون شک به آن ها توجه می کنم و اگر مقرضانه باشد، هیچ توجهی به آن ها نمی کنم و با تمرکز بر روی فعالیت های خود تنها به کار خود می پردازم و به موفقیت تیم استقلال فکر می کنم.
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد: همیشه سعی می‌کنم بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارم و برای استقلال گلزنی کنم و مطمئن باشید در دیدارهای آینده انگیزه فراوانی خواهم داشت تا توانایی های خود را به اثبات برسانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد