نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

دایی: اگر شما نبودید برادرم الان مربی پرسپولیس بود

دایی: اگر شما نبودید برادرم الان مربی پرسپولیس بود

سرمربی پرسپولیس گفت: اگر انتقادات شما نبود از برادرم در کادرفنی پرسپولیس استفاده می‌کردم.

نشست خبری باشگاه پرسپولیس دیروز با حضور حبیب کاشانی، علی دایی، محمود خوردبین و شیث رضایی برگزار شد.
علی دایی، سرمربی پرسپولیس در این نشست در مورد مسائل مختلف پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود:

*تصمیمی برای جانشین تارتار نگرفته‌ایم

در مورد گزینه‌هایی که مطرح می‌شود، هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و گزینه‌هایی که در برخی جاها مطرح می‌شود را مدنظر نداریم. بعد از بازی با شهرداری سعی می‌کنیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم تا بتوانیم از وی استفاده کنیم.

*3 امتیاز کمتر از انتظار گرفتیم

اگر به جدول نگاه کنید با 3 امتیاز اختلاف نسبت به آنچه مدنظرمان بود در رتبه دوم جدول قرار داریم. من انتظار بیشتری داشته و توقع داشتم که در این 8 بازی 20 امتیاز را بگیریم که متاسفانه این امر محقق نشد. با این حال بازیکنان خوب کار کردند. ما فوتبال بازی می‌کنیم و دنبال این هستیم تا کمبودها و نقاط ضعف را برطرف ‌کنیم.
بارسلونا در زمین خودش به هرکولس که از لیگ 2 آمده بود می‌بازد، اما ما که در زمین خودمان مساوی می‌کنیم، مشکلات زیادی به وجود می‌آید. خیلی خوب بازی کردیم و مطمئنا در بین خوب‌های لیگ قرار داریم و با توجه به داشته‌هایمان نتایج خوبی گرفتیم.

*سعی می کنیم قهرمان لیگ و جام حذفی ‌شویم

با مدیریت کاشانی آشنا بودم و می‌دانستم به تیمی که می‌آیم، حمایت لازم را انجام می‌دهد و بدانید که با این مدیریت تیم لایق قهرمانی است. سال قبل در جام حذفی قهرمان شدیم، امسال سعی می‌کنیم هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم.

*کمترین تغییرات را داشتیم

اینکه در تمام بازی‌های لیگ در خط دفاعی یا سایر خطوط یک سری افراد خاص بازی کنند منطقی نیست. در هر بازی ترکیب تیم با توجه به آمادگی نفرات در تمرینات مشخص می‌شود.
در هر بازی محبوریم تغییراتی را انجام بدهیم. با این حال کمترین تغییرات را بین تیم‌های لیگی دادیم و در هر بازی با توجه به شرایط بازی‌ها و نقاط قوت تیم‌های مقابل خط دفاعی را انتخاب می‌کنیم.

*تعطیلی لیگ به همه تیم‌ها ضربه می‌زند

تعطیلی لیگ به ما صدمه می‌زند و باعث می‌شود از شرایط آرمانی و شرایط مسابقه به دور باشیم. این مورد تأثیر منفی روی پرسپولیس می‌گذارد.
باید همه کمک کنیم و این موضوع را قبول کنیم و البته باید با این شرایط بسازیم. مطمئناً همه تیم ها ضرر می‌کنند، مخصوصا تیم هایی که نفرات بیشتری در تیم ملی دارند.


*این پرسپولیس با تیم مورد نظر من فاصله دارد

فوتبال 90 دقیقه است و بازیکنان باید تمام تلاش خود را در طول این 90 دقیقه انجام دهند. شاید بتوانم بگویم تنها سالی بوده که به موقع تمرین کرده‌ایم و بدنسازی خوبی انجام داده‌ایم تا بازیکنان از لحاظ بدنی کم نیاورند. تیم ما در 8 هفته گذشته در نیمه دوم 6 تساوی، یک برد و یک شکست را تجربه کرده و این نشان می‌دهد که بازیکنان باید تلاش بیشتری نشان دهند تا بتوانیم در طول 90 دقیقه بازی خوبی ارائه دهیم.
پرسپولیس جزء دو، سه تیم لیگ است که فوتبال بازی می‌کند اما باید این روند بهبود یابد و نقاط ضعف خود را از بین ببریم. ما هیچ موقع صد در صد بازیکنان خود را در اختیار نداشته‌ایم و در هر زمانی به علت عوامل مختلف برخی از بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم و نتوانسته‌ایم با هم کار کنیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. زمانی یک تیم می‌تواند خوب بازی کند که تمام نیروهای خود را در اختیار داشته باشد اما با همین بازیکنان تلاش خود را انجام داده‌ایم و این 8 هفته را برگزار کردیم.
متأسفانه به علت برخی از مسائل پرسپولیس بازیکنان خود را در اختیار نداشت و این موضوع باعث شد که نتوانیم آنچه را که من دوست دارم به نمایش بگذاریم و این پرسپولیس با آنچه من می‌خواهم فاصله دارد.

* تعویض‌ها خواسته‌هایم را برآورده نکرده‌اند

برای هر بازی برنامه‌های خاصی داریم و قبل از آن تیم حریف را آنالیز می‌کنیم و تمام اتفاقاتی که امکان دارد در بازی رخ دهد به بازیکنان گوشزد و برنامه‌های خود را تعیین می‌کنیم. اگر از بازیکنان بپرسید آنها نیز به این موضوع اذعان می‌کنند که تمام مسائل موجود در بازی گوشزد می‌شود. بازیکنان را بر حسب نوع عملکردشان در هر بازی تعویض می‌کنیم و هیچگاه تعویض‌ها از قبل مشخص نیست. شاید تنها فرضی که در بازی‌ها به عنوان تعویضی وارد میدان می‌شود مجتبی زارع باشد اما سایر افراد بستگی به شرایط بازی دارد و باید طبق شرایط تصمیم‌گیری کنیم ولی نکته‌ای که باید اعلام کنم این است که تاکنون تعویض‌های من خواسته‌هایم را برآورده نکرده‌اند.

*پرسپولیس باید گل‌های بیشتری به ثمر برساند

در 8 هفته اخیر موقعیت‌های زیادی به دست آورده‌ایم اما متأسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم و به گل دست یابیم. اگر این موقعیت را تبدیل به گل کنیم هم اکنون گل‌های زده ما دو سه برابر بیشتر از این بود.
تیم‌های لیگ برتر خیلی به یکدیگر نزدیک شده‌اند و باید تلاش خود را انجام دهیم تا از موقعیت‌ها بیشترین استفاده را کنیم. پرسپولیس بعد از گل باید از آن دفاع کند و به حملات خود ادامه دهد و از موقعیت‌ها هم استفاده کند. مثلا در بازی با پاس در نیمه اول می‌توانستیم سه بر صفر به رختکن برویم در حالی که به یک گل بسنده کردیم و از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. تیم پاس نیز در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم دو سه موقعیت گل به دست آورد که اگر در آن موقع موفق می‌شد به گل دست یابد می‌توانستیم آن را جبران کنیم.

* برادرم از خیلی‌ها در فوتبال ایران بهتر است

از زمانی که به باشگاه پرسپولیس آمدم و در کنار حبیب کاشانی فعالیت خود را آغاز کردم چیزهای بسیاری یاد گرفتم که در زندگی‌ام بسیار تأثیرگذار بوده است. همکاری بسیار خوبی با وی دارم و کار خود را به خوبی انجام می‌دهم.
به نظر من برادرم از خیلی کسانی که در ایران فعالیت می‌کنند بهتر عمل می‌کند و از لحاظ فنی و تاکتیکی عملکرد بهتری دارد اما موضوعی که هست این است که شما خبرنگاران به هر موضوعی گیر می‌دهید و موضوع را بزرگ می‌کنید. من شاید بخواهم از برادرم در تیم پرسپولیس استفاده کنم اما همین تیترهای شماست که جلوی چنین اقدامات من را می‌گیرد. نمی‌دانم شام زیاد می‌خورید یا کم که این تیترها را می‌زنید.
زمانی که یک فرد را به باشگاه اضافه می‌کنیم تیتر می‌زنید که این فرد استقلالی است یا این فرد در این جایگاه کار نکرده است یا رزومه ندارد و یا هر عیب دیگری که به ذهنتان برسد. شما به من یک نفر را اعلام کنید که به تیم پیوسته و از آن ایرادی نگرفته‌اید.

من دوست دارم که از برادرم در تیم فوتبال پرسپولیس استفاده کنم اما همین تیترهای شما اجازه نمی‌دهد که فعالیت خود را انجام دهم. چه کسی موضوع فروزانی و برادرم را مطرح کرد. آیا همین شما خبرنگاران نبودید در حالی که روح من از این موضوع نیز خبر نداشت. اگر اشتباه می‌کنم به من بگویید تا خودم را اصلاح کنم اما مطمئن باشید اگر چنین مسائلی نبود از برادرم در پرسپولیس استفاده می‌کردم.
خانواده من تنها کسانی بودند که همواره در کنار من بودند چه در زمانی که در اوج بودم و چه زمانی که خانه نشین بودم. زمانی که در سال 94 و در هیروشیما همه گفتند که فوتبال دایی تمام شده این خانواده من بودند که پشت من بودند و باعث شدند که به این درجات بالا دست یابم. مطمئن باشید من تمام تلاش خود را در زمینه خدمت رسانی به آنها انجام می‌دهم و کاری از دستم برآید دریغ نخواهم کرد.
شاید برادرم به علت رابطه خانوادگی که با من دارد در بعضی تیم‌ها نتوانسته مربیگری کند زیرا از این ترسیده‌اند که دایی از موقعیت خود استفاده کرد.

*گل ها را تمام نفرات تیم می‌زنند
در برنامه 90 هم دیدید که تیم سومی بودیم که یارگیری خوبی داشتیم. در گل‌هایی که زدیم کل تیم خوب کار کرده و چون بازیکنانی که گرفتیم به خط حمله نزدیک‌تر بوده‌اند و گل‌ها را زده‌اند این تفکرات پیش آمده است، اما مطمئن باشید که سعی و تلاش همه بازیکنان بوده که توانسته‌ایم گل بزنیم.
تمام گل‌ها را کل تیم زده و گل‌های خورده را هم کل تیم خورده است و من تمام این مسائل را به حساب تمام تیم می‌گذارم.

*مگر با خبرنگاران کاری داریم؟
اینکه یک مربی یا مسئول به مربی گیر می‌دهد موضوعی 2 طرفه است چون مسئول یا مربی جایی را ندارد که بخواهد حرف‌هایش را بنویسد. تا به حال چند بار شده که اخبار غیر واقعی نوشته شده است. منِ مربی، رسانه‌ای در اختیار ندارم که بخواهم به کسی گیر بدهم. مگر ما با خبرنگار کاری داریم؟
شما از ما سوال می‌پرسید و چیزی می‌نویسید که روحم هم خبر ندارم. گاهی وقت‌ها روزنامه‌ای را می‌خرم تا ببینم چه صحبتی کرده‌ام.
*در کلاردشت یک متر زمین هم ندارم
من در زندگی شخصی شما نبوده‌ام که ببینم سیر بودید یا گرسنه و مدام صحبت‌هایی مطرح می‌شود که واقعیت ندارد. مجله‌ای که نمی‌خواهم اسمش را بیاورم نوشته است در کلاردشت ویلا دارم. اگر در کلاردشت یک متر زمین داشتم، هر چه خواستید به شما می‌دهم.
یا می‌نویسند فلان ماشین آقای وزیر زیر پای دایی است و این در حالی است که من بنزم را هم 3 سال است که فروخته‌ام. نمی‌دانم این مطالب از کجا بیرون می‌آید؟ باید این مسائل را قبول کنید که این موضوع 2 طرفه است.
بعد از بازی‌های پرسپولیس، روزنامه‌های ورزشی تیتر بزرگی می‌زنند، اما متن را با میکروسکوپ هم نمی‌توان پیدا کرد.

*دنبال چه چیزی می‌گردید؟
درست یا غلط من سرمربی پرسپولیس هستم و این تیم میلیون‌ها هوادار دارد. اگر دوست دارید به مردم کمک کنید، باید به من کمک کنید. همه این مسائل دست به دست هم می‌دهد.
من هم سؤالی دارم این است که شما مردمی که پرسپولیسی هستند را دوست دارید؟ شما با این نیت که مردم را دوست دارید باید به من کمک کنید، چون آمدم به این تیم خدمت کنم.
باید به مردم کمک کنیم، نه اینکه در یک خبرگزاری که تمام روزنامه‌ها از آنها استفاده می‌کنند دروغ نوشته شود و بعد روزنامه‌ها خبر را به نقل از خبرگزاری‌ها بزنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
MyTheme پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 23:00 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

حسین جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 01:26 http://mrc1.blogfa.com

با سلام
اولین کمپانی لوازم الکتریکی به نام MELA در ایران شروع به کار کرد برای اطلاعات به پایگاه اینترنتی www.mrc1.blogfa.com مراجعه کنید.

محمد دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 18:24 http://irangoal.blogdoon.com

.................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد