نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

ابراهیم زاده:وقتی هیون توپ را به اوت زد گفتم صعود کردیم

ابراهیم زاده:وقتی هیون توپ را به اوت زد گفتم صعود کردیم

سرمربی ذوب آهن گفت:وقتی سئول کی هیون که شهاب گردان را هم دریبل زده بود مغرورانه توپ را به بالای دروازه زد ، مطمئن شدم صعود می کنیم.


 ابراهیم زاده در کنفرانس مطبوعاتی چندان ابراز خوشحالی نکرد و بخشی از زمان مصاحبه را به گلایه از کره ایها پرداخت که به عقیده وی مغرور و از بالا به ذوب آهن نگاه می کردند. ابراهیم زاده حرفهایش را با شکر خدا آغاز کرد و سپس چنین گفت:خدارا شاکرم که به آنچه هدفمان بود رسیدیم و تواانستیم به قولمان عمل کنیم. روز گذشته گفتم که ما برگ جدیدی را ورق خواهیم زد و کاری می کنیم که قبلا انجام نشده است . کار بچه ها قابل تقدیر است و من از همه متشکرم.

 سرمربی ذوب آهن گفت:شناخت ما نسبت به حریف کامل بود و اتفاقا اشتباه نکرده بودیم . ما در نیمه اول اشتباه کردیم و آنها به گل رسیدند ولی من باور داشتم که گل را جبران خواهیم کرد ، همانطور که در جده بازی 2-0 باخته را با الاتحاد 2-2 کردیم.

وی گفت:وقتی سئول کی هیون که شهاب گردان را هم دریبل زده بود مغرورانه توپ را به بالای دروازه زد ، مطمئن شدم صعود می کنیم این لحظه کلیدی بازی ما و پوهانگ بود و ما بعد از آن توانستیم صاحب موقعیت بشویم و گل بزنیم.

 ابراهیم زاده گفت:شاید برای خیلی ها سئوال بود که چرا حسین ماهینی را به بازی آوردیم. آن لحظه من فکر کردم ماهینی که می تواند پرتابهای بلندی داشته باشد در گلزنی به ما کمک خواهد کرد ...خوشحالم که در نهایت آنچه در ذهن پرورانده بودیم به هدف رسید و البته ما برای این هدف واقعا تلاش کردیم.

سرمربی ذوب آهن گفت : از همان ابتدای حضور در این مسابقات به این باورداشتیم که می توانیم کارهای بزرگ بکنیم . پتانسیل هرچیزی را تفکرات می سازد و تفکر مجموعه ما قهرمانی در آسیاست. ما امیدواریم که بعد از این کار بزرگ به آن هدف هم برسیم.

 وی گفت:ما برای وقت کشی خودمان را زمین نینداختیم. 2 بار از این دفعات دروازه بان ما مصدوم شد و بار دیگر خطا روی بازیکن ما بود و من تعجب می کنم که چرا داور بازیکن ما را که خطا رویش اتفاق افتاده بود جریمه کرد. این یک کارت غیرطبیعی بود. اگرکارهای ما به نظر شما تمارض آمده باشد پس زمین خوردنهای بازیکنان پوهانگ  در نیمه اول هم تمارض بود.

 ابراهیم زاده گفت:من روزنامه های امروزکره  را دیدم . چیزی دربا ره ما ننوشته بودند. در تمرین دیروز ما هم هیچ خبرنگاری به ورزشگاه نیامده بود. به نظر من یک نگاه از بالا به پایین وجود داشت و من خوشحالم که حالا مجبورید به ما و تیم ما احترام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد