نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

عده‌ای برای منافع شخصی‌شان به سراغ پرسپولیس می‌آیند

خوردبین: ارتباط دایی و کاشانی خوب بود، اما دیگران مشکل‌ساز شدند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرپرست باشگاه و سرمربی تیم ارتباط خوبی با همدیگر داشتند،‌ اما دیگران بین آنها مشکلاتی را به وجود آوردند.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با توجه به سختی‌هایی که کشیده بودیم تا به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم به نظرم روز گذشته بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم. شاید خیلی‌ها بگویند که چون ملوان 10 نفره بود ما به برتری رسیدیم، اما باید این را دانست که اگر مدافع ملوان حمید علی عسگر را با آن خطا متوقف نمی‌کرد توپ ما وارد دروازه حریف می‌شد و مطمئن باشید آن وقت روحیه بازیکنان ما برای زدن گل‌های بعدی چند برابر می‌شد.

وی افزود: شک نکنید داور به درستی بازیکن ملوان را اخراج کرد و به نظرم ملوان تیم جوانی است که خیلی خوب فوتبال را در کمال جوانمردانه بودن به نمایش می گذارد. آنها در ورزشگاه آزادی به دنبال ضد فوتبال نیامدند و به نظرم روز خوبی را داشتند.
خوردبین خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ملوان بزنیم و حداقل دو پنالتی دیگر برای ما اعلام می‌شد، اما داور از این کار خودداری کرد. در انتهای بازی به داور گفتم که در چند صحنه مخصوصا در صحنه‌ای که به نوروزی به جای گرفتن پنالتی اخطار داد، اشتباه کرده است چون آن مورد صددرصد پنالتی بود. به هرحال ما تعداد گل‌هایمان اگر بیشتر می‌شد در انزلی راحت‌تر به میدان می‌رفتیم، اما باز هم این نتیجه بد نیست و امیدوارم در انزلی نیز نتیجه خوبی را به دست آوریم.

خوردبین همچنین در خصوص افراد غیر مسئول پس بازی در رختکن پرسپولیس نیز گفت: به نظر من یک سری آدم‌هایی که به دنبال منافع خودشان هستند دوباره سراغ پرسپولیس آمدند. به این آقایان هرچه احترام می‌گذاریم وضعیت بدتر می‌شود. نمی‌دانم به دنبال چه چیزی هستند؟ چون فقط در روزهای خوب دنبال این تیم هستند.
وی افزود: اینها آدم‌هایی هستند که قبلا پشتیبان آنها بودیم، اما به جای اینکه با ما رفاقت کنند به دنبال هدف دیگری بودند. اکنون بعضی از این افراد حرف نمی‌زنند و به جای خود اشخاص دیگری را به سراغ پرسپولیس می فرستند. من این افراد را به خدا واگذار می‌کنم. من در پرسپولیس دنبال پول و منافع شخصی نبودم و علاقه قلبی به این تیم دارم، اما برخی‌ها هستند وقتی پرسپولیس در حال رسیدن به یک جام است دور و اطراف این تیم پیدا می‌شوند چون اینها دنبال شهرت هستند.

خوردبین یادآور شد: فعلا نمی توانم پاسخ خاصی به این آقایان بدهم و فقط آنها را به خدا واگذار می‌کنم، چون در کنار پرسپولیس به دنبال اهداف دیگری هستند. این افراد نمی‌داند چه حرف‌هایی را بر زبان می‌آورد. من برای روزنامه‌هایی متاسفم که حرف‌های این افراد را روی صفحات روزنامه خود چاپ می‌کنند. اینها افراد کوچکی هستند که دلشان برای پرسپولیس نمی‌سوزد و به دنبال اهداف خودشان هستند.
خوردبین در جواب سوالی که چرا شما از ورود این افراد در رختکن خودداری نکردید، نیز گفت: آنها پس از اینکه دقایقی با علی دایی صحبت کردند به یکباره وارد رختکن شدند و من به همین دلیل حرفی نزدم.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارید رابطه حبیب کاشانی و علی دایی در فینال جام حذفی خوب شود، گفت: من خوشحال می‌شوم که این اتفاق بیفتد. من از خوشحالی و دوستی در پرسپولیس همیشه شاد می‌شوم. به نظرم دایی و کاشانی هر دو نفر در پرسپولیس خوب کار کرده اند، اما دیگران باعث شدند بین آنها مشکلاتی به وجود آید، اما امیدوارم این موضوع زودتر حل شود.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 21:48 http://germany-ballack13-fcbayern.blogsky.com

وبلاگ جالب داری ، اگه تونستی یه سری به ما بزن و خبرم کن تا همدیگه رو لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد