نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

گل‌محمدی: باید بسوزیم و بسازیم


گوش بدهکاری برای اعتراض‌مان به داوری وجود ندارد

گل‌محمدی: باید بسوزیم و بسازیم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گوش بدهکاری برای اعتراض‌مان نسبت به داوری وجود ندارد و در بازی با نفت هم داور هم یک خطای بی‌مورد به ضرر ما گرفت و هم من‌ را اخراج کرد.

یحیی گل‌محمدی در جمع خبرنگاران درباره اخراجش از روی نیمکت پرسپولیس در بازی با نفت گفت: فکر می‌کنم که داور نباید در آن لحظه من را اخراج می‌کرد. فکر می‌کنم شاید هم برای دومین بار اخراج شده باشم. یک بار در لیگ دسته یک هم اخراج شده بودم. نه توهینی به کسی کردم و نه حرف خاصی زدم. نسبت به خطایی که از سوی بازیکن ما اعلام کرد و مانع ضدحمله بسیار خوب ما شد، اعتراض کردم. احیانا به کسی حرف بدی نزدم. آن صحنه را دوباره دیدم و اتفاقا داور خطای بی‌موردی را از سوی انصاری‌فرد اعلام کرد و فرصت گلزنی مسلمی را از ما گرفت. صحنه‌های دیگر را باید ببینیم و بیشتر توضیح بدهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد