نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

احمدزاده: تا پایان لیگ حرف نمی‌زنم


سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: ضمن احترام به همه خبرنگاران تا پایان فصل با هیچ رسانه‌ای گفت و گو نمی‌کنم و فقط در نشست خبری‌ها شرکت خواهم کرد.

محمد احمدزاده اظهار داشت: به دلیل اینکه ممکن است از حرف‌هایم تعبیر‌های مختلفی شود که منظور من نیست تصمیم گرفته‌ام تا پایان دو بازی باقیمانده لیگ برتر با هیچ رسانه‌ای گفت و گو نکنم و فقط در دو نشست خبری قبل و بعد از بازی شرکت کنم. در این دو نشست هم به خاطر دلایل قانونی باید شرکت کنم.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: در یکماه گذشته با هیچ رسانه‌ای گفت و گو نکرده‌ام و برای همه خبرنگاران هم احترام قائل هستم اما به دلیل شرایطی که وجود دارد و ممکن است از حرف‌هایم سوءتعبیر شود با رسانه‌ها گفت و گو نخواهم کرد.

به گزارش فارس، ملوان در هفته سی و سوم لیگ برتر دوشنبه آینده باید به مصاف پرسپولیس برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد