نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

تمجید لمپارد از ژوزه مورینیو


تمجید لمپارد از ژوزه مورینیو


هافبک کهنه کار چلسی به تمجید و حمایت از سرمربی رئال مادرید پرداخته است.


رئال مادرید روز گذشته تایید کرد که ژوزه مورینیو در پایان سال سوم حضور خود در سانتیاگو برنابئو، این باشگاه را ترک خواهد کرد.

به گزارش فارس، پیش از این بارها از بازگشت مورینیو به چلسی صحبت‌هایی به میان آمده بود و اکنون که خروج وی از رئال هم توسط ریاست باشگاه تایید شده، گمانه‌زنی‌های زیادی در این خصوص به وجود آمده است.

اکنون فرانک لمپارد به تمجید از سرمربی پیشین خود پرداخته و اعلام کرده از بازگشت او به لندن استقبال خواهد کرد.

«اعتماد به نفسی که مورینیو دارد روی همه تاثیر می‌گذارد و تاکتیک‌های او بسیار هوشمندانه‌ هستند. بازیکنان زیر نظر او، بیشترین کارایی را پیدا می‌کنند و می‌توانند به بهترین‌ها بدل شوند. پیش از او هیچ کس را ندیده بودم که به این شکل باشد.»

وی افزود: او رفتار بسیار خوبی با بازیکنان و اعضای باشگاه دارد. در کنفرانس‌های خبری حرف‌های جالبی می‌زند. او این باور را به من داد که می‌توانم بسیار بهتر از آن چیزی که بودم باشم. همین طور هم شد و من زیر نظر او پیشرفت زیادی کردم. او سطح فوتبال من را به جایی که هستم رسانده است. همه ما از بازگشت او به چلسی استقبال می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد