نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

گفت‌وگوی دژاگه با سایت باشگاه فولام




هافبک ایرانی باشگاه فولام در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه فولام تاکید کرد رویای هر بازیکنی حضور تیم ملی فوتبال کشورش در جام جهانی است.

   اشکان دژاگه که دو ماه پایانی فصل گذشته لیگ برتر انگلیس را به دلیل آسیب دیدگی و جراحی از دست داد ابراز امیدواری کرده که در آغاز فصل 14-2013 بتواند آمادگی کامل خود را به دست آورد.

به نقل از فارس، او در آگوست 2012 و روز پایانی نقل و انتقال‌های تابستانی از تیم آلمانی ولفسبورگ راهی فولام شد و تا پیش از پیروزی سه بر دو تیمش مقابل کویینز پارک رنجرز که به آسیب دیدگی او انجامید، 21 بار در ترکیب این تیم لندنی به میدان رفت. این هافبک که آرزوهای بزرگی در سر دارد، تلاش می‌کند تا هرچه زودتر دوران آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته و به ترکیب تیمش بازگردد.

«احساس خوبی دارم. 9 هفته از عمل جراحی می‌گذرد و اکنون دویدن را آغاز کرده‌ام. با اشتیاق زیادی به شروع تمرین‌های فولام می‌نگرم. پنج یا 6 هفته دیگر باید به کارهای فیزیوتراپی بپردازم تا بتوانم به بهترین شکل ممکن در تمرین‌های پیش فصل حضور پیدا کرده و لیگ برتر در فصل جدید را آغاز کنم.»

آسیب دیدگی دژاگه در زمان بسیاری بدی برای وی و تیمش رخ داد. او در حال جا افتادن در ترکیب فولام و نشان دادن توانایی‌های خود بود که آسیب دید.

«(آسیب دیدگی) اتفاق خیلی بدی برایم بود. این نخستین باری است که دچار چنین آسیب دیدگی‌ای می‌شوم. در ترکیب فولام نمایش خوبی داشتم ولی این آسیب دیدگی همه چیز را خراب کرد. خیلی بهتر می‌شد اگر می‌توانستم تا پایان فصل در ترکیب تیم به میدان بروم و به آنها کمک کنم ولی فوتبال همین است. امیدوارم با انرژی بسیار بیشتری بار دیگر به زمین مسابقه بازگردم.»

دژاگه در ادامه افزود: انگیزه بسیار زیادی دارم زیرا می‌خواهم تمامی اتفاق‌هایی که فصل گذشته برایم رخ داد را جبران کنم. از حضور در لیگ برتر انگلیس لذت می‌برم و فکر می‌کنم جای خوبی برای فوتبال بازی کردن است. امیدوارم فرصت کافی برای به دست آوردن آمادگی کامل جهت حضور در نخستین دیدار تیم داشته باشم. امیدوارم بتوانم با حضور در تمرین‌های پیش فصل، آمادگی لازم برای حضور در دیدارهای تیم را به دست آورم.

این هافبک 26 ساله در زمان بازگشت به میادین برای خود هدف‌هایی را در نظر گرفته که گلزنی در صدر فهرست اهداف او قرار دارد.

«می‌خواهم در فصل پیش رو نخستین گلم را برای فولام به ثمر برسانم. همواره به عنوان یک هافبک بیشتری تلاشم را به کار گرفته‌ام تا بتوانم نمایش خوبی در زمین از خودم ارائه کنم. دوست دارم گل بزنم و پاس گل بدهم. این کاری است که دوست دارم برای انجامش در ترکیب قرار بگیرم.»

زمانی که دژاگه به دلیل آسیب دیدگی دور از میادین بود، تیم ملی کشورش، ایران، با شکست دادن کره جنوبی به عنوان صدر نشین در گروه خود در آسیا راهی جام جهانی 2014 برزیل شد.

دژاگه در این مورد گفت: برای ایران خیلی خوشحالم. تمامی دیدارها را تماشا کردم و پس از بازی با بازیکنان تماس گرفتم و تبریک گفتم. این رویای هر بازیکنی است که تیم ملی کشورش راهی جام جهانی شود. برای تمامی هم‌تیمی‌هایم خوشحال هستم.

هافبک پیشین هرتابرلین در پایان عنوان کرد: فصل پیش رو از نظر شخصی برای من اهمیت بالایی دارد. می‌خواهم هر کاری که از دستم بر می‌آید برای فولام انجام دهم و امیدوار باشم به همراه تیم ملی کشورم تابستان سال آینده در برزیل حضور داشته باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد