نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

راموس: به مورینیو سلام ندادم


مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال رئال‌مادرید در دیدار تیمش مقابل چلسی به سرمربی پیشینش سلام نداد.

  

پیش از آغاز دیدار فینال جام قهرمانان بین‌المللی گینس که بامداد امروز (پنجشنبه) در میامی آمریکا بین دو تیم رئال‌مادرید و چلسی برگزار شد، برخی بازیکنان رئال به سمت نیکمت چلسی رفتند و به ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین خود سلام دادند ولی سرخیو راموس مدافع کهکشانی‌ها از این عمل خودداری کرد.

به گزارش تسنیم،مدافع ملی‌پوش مادریدی‌ها در آخرین فصل حضور مورینیو در سانتیاگو برنابئو رابطه خوبی با آقای خاص نداشت ولی با این وجود عنوان کرد مشکلی با این مربی پرتغالی ندارد.

راموس 27 ساله پس از برتری 3 بر یک رئال مقابل چلسی در جمع خبرنگاران گفت: برخی بازیکنان به مورینیو سلام دادند ولی من به او سلام ندادم. از ژوزه عصبانی و خشمگین نیستم. همانطور که همیشه گفته‌ام خشونت و رنجش ویژگی بازنده‌ها است و ما در اینجا بازنده نبودیم.

وی افزود: این داستان هم جنجالی بود که توسط رسانه‌ها به راه افتاد. ما نهایت احترام را نه تنها به چلسی بلکه به تمامی حریفان‌مان می‌گذاریم. برای‌ما هم فرقی نمی‌کند که تیم مقابل‌ ما چلسی باشد یا اینکه مورینیو هدایتش را بر عهده داشته باشد.

مورینیو 50 ساله پس از 3 سال حضورش در رئال‌ مادرید به دلیل ناکامی فصل گذشته‌اش با این تیم به طور توافقی از سمت خود کناره‌گیری کرد و به چلسی بازگشت. او در طول مدتی که هدایت کهکشانی‌ها را بر عهده داشت موفق شد یک عنوان قهرمانی لالیگا و یک عنوان قهرمانی کوپا دل‌ری را برای سفیدپوشان مادرید به ارمغان بیاورد.

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 18:09 http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
طاعاتتون قبول و عیدتون مبارک.
میشه کمکم کنید؟
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید. فقط تا ساعت 24 فردا فرصت رای دادن هست.
تا الان 900 رای جمع شده و من هنوز نفر پنجم هستم ولی فاصله با نفرات سوم و چهارم خیلی کمه.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

خرید اینترنتی پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 18:13 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد