نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

سلطانی‌فر از مجلس رأی اعتماد نگرفت





سلطانی‌فر گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، نتوانست رأی اعتماد نمایندگان مجلس را بگیرد.

  در جلسه رأی اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت یازدهم، مسعود سلطانی‌فر نتوانست رأی اعتماد نمایندگان مجلس به عنوان وزیر ورزش و جوانان را کسب کند.

در پایان رای گیری مشخص شد که آرا اخذ شده 283 رای بوده است و سلطانی‌فر 117 رأی موافق و 148 رأی مخالف داشته و 18 رای ممتنع کسب کرد. در نتیجه او نتوانست رای اعتماد از مجلس کسب کند.

با این حساب وزارت ورزش و جوانان برای شناخت رئیس خود باید منتظر وزیر پیشنهادی جدید از سوی روحانی باشد.

از امشب رئیس جمهور می تواند یک نفر را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ملودی جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 08:55 http://01.melodyhaa.in

سلام دوست خوبم امروز با وبلاگت آشنا شدنم از محتویات وبلاگت بسیار خوشم آمد من هم یک وب سایت دارم همه جور چیزی توش فکر کنی پیدا میشه از موزیک بگیر تا فیلم و سریال حتما یه سری هم به من بزن حتما من منتظرتم آها راستی تا یادم نرفته یک قسمت هم تو سایت داریم برای تبادل لینک به نام تبادل لینک هوشمند حتما اگر دوست داشتی وبلاگت رو توش معرفی کن تا بازدید تو هم مثل من بره بالا دوستم حتما منتظرتم .
www.01.melodyhaa.in

رها جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 11:50 http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد