نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

تخفیف 30 هزار دلاری اعتمادی به تراکتور




دروازه‌بان فصل پیش تراکتورسازی می‌گوید نمی‌تواند بیش از 30 هزار دلار به این باشگاه تخفیف بدهد.

  
عقیل اعتمادی، دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور سازی که در هلند زندگی می‌کند، درباره وضعیت پرداخت طلب خود از تراکتور سازی، اظهار کرد: تراکتور سازی می خواهد از مبلغی که باید به من پرداخت کند 20 درصد کاهش بدهد. این 20 درصد را باشگاه های ایرانی از مبلغ قرارداد بازیکنان ایرانی به دلیل حق ترانسفر کسر می کنند در صورتی که این موضوع شامل من نمی شود زیرا من از هلند به تراکتور سازی آمدم و در هنگام قراردادم با باشگاه به توافق رسیده بودم که این مبلغ را من پرداخت نخواهم کرد و در قرارداد هم نوشته شده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: من در گذشته 30.000 دلار به باشگاه بخشیده بودم و بیشتر از این مبلغ نمی توانم ببخشم.باید مدیریت متن قراردادم را به خوبی بررسی کند و بعد از آن صحبت کرده و این موضوع را حل کنند. مدیریت جدید به باشگاه آمده است و باید طبق متن قراردادم عمل کنند و نه اینکه از خودشان قانون در بیاورند. اگر نظرشان را عوض نکنند مدیر برنامه هایم همان راه شکایت به فیفا را دنبال خواهد کرد و بعد از مدتی پولم را می گیرم.

سنگربان تراکتور سازان گفت: نمی خواستم باشگاه با مشکل جدیدی رو به رو شود زیرا تراکتور و هواداران با تعصبش را بسیار دوست دارم و اعتقاد دارم بی نظیر هستند و در هیچ جای دنیا همانندی ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد