نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

جردن باروز از تلاش اکبری زرین کلایی تمجید کرد



به گزارش آسوشیتدپرس، جردن باروز کشتی گیر آمریکایی پس از پیروزی بر عزت الله اکبری زرین کلایی کشتی گیر تیم ملی ایران گفت این بزرگترین پیروزی زندگیم بود.

  باروز که دارنده مدال طلای المپیک 2012 است باپیروزی چهار بر صفر برابر اکبری زرین کلایی توانست شمار پیروزی های پیاپی خود را به 65 مسابقه برساند.

باروز پس از مسابقه فینال افشار کرد که 22 ماه اوت هنگام تمرین در در کلورادو دچار آسیب دیدگی از ناحیه قوزک پا شدم اما توانستم پس از جراحی در روز بعد به سرعت به تمرین بازگردم.

وی گفت اکنون بسیار خوشحالم و این به طور قطع بزرگترین پیروزی زندگی ورزشی ام بود.

باروز گفت با این حال هنوز چهار پیچ و یک صفحه پلاتینی در قوزک پای چپم است و زمانی که به برای مسابقات جهانی به بوداپست آمدم هفتاد و تا هشتاد درصد آماده بودم.

باروز همچنین از تلاشی که اکبری زرین کلایی صورت داد بسیار تمجید کرد. این کشتی گیر ایرانی فوریه گذشته نیز در جام جهانی تهران به باروز باخته بود و چهار امتیازی که باروز توانست از وی بگیرد کمترین امتیاز است که این کشتی گیر اهل نیوجرسی توانست در پنج مسابقه خود در این تورنمنت بگیرد.

باروز گفت کشتی گیر ایرانی بهترین سنگ محک برای من بود اما من توانستم از وی نیز زیر گیری کنم و بسیار خوشحالم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد